خبرهای داغ:

تلاش شهرداری شاهرود برای ساخت شهری ایده‌آل و زیبا برای زندگی است

شاهرود_ شهردار شاهرود با اشاره به اینکه شهر خانه مردم محسوب می‌شود و این خانه در ورود به بهار باید زیبا شود، گفت: تلاش دوچندان مجموعه کارکنان مدیریت شهری در اقدامات استقبال از بهار در راستای ساخت شهری ایده‌آل و زیبا برای زندگی بوده است.
کد خبر: ۹۵۰۱۸۸۵
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳

تلاش شهرداری شاهرود برای ساخت شهری ایده‌آل و زیبا برای زندگی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، محسن احمدی در جلسه فوق‌العاده بررسی عملکرد شهرداری شاهرود در ستاد استقبال از بهار که با حضور ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر، معاونین و مسئولان شهری برگزار شد، افزود: بعضی از مناسبت‌ها و ایام به‌شدت مورد توجه مردم است مانند نوروز که در این ایام این مجموعه سعی کرده همه زوایا و جلوه‌های بصری شهر را در این ایام زیبا و تمیز به شهروندان و مسافران تقدیم نماید.
او با بیان اینکه از ۳ ماه قبل‌از بهار جلسات ستاد استقبال از بهار برگزار شده و تمامی دستورات لازم دراین‌راستا داده‌شده بود، ابراز داشت: برنامه‌ریزی، پیگیری و اقدام لازم در تمامی حوزه‌ها باعث شد تا ارائه خدمات مطلوب در شهر میزان رضایتمندی را بیشتر کند.
شهردار شاهرود با تأکید بر اینکه تلاش مضاعف کارکنان مجموعه شهرداری در استقبال از بهار با مدیریت راهبردی و همه‌جانبه در کنار لطافت بهاری، شهر را بیش‌از پیش زیباتر کرد و رضایتمندی خوبی را به ارمغان آورد، اظهار داشت: فعالیت مجموعه مدیریت شهری به‌قدری وسیع است که نشان می‌دهد مسئول هر سازمان و حوزه‌ای به اندازه مدیر یک اداره اجرایی، کارایی دارد.
احمدی در پایان با اشاره به اینکه تمامی اقدامات با برنامه‌ریزی دقیق و فشار کار مضاعف پیگیری شده و اگر همه کار‌ها به‌نحو مطلوب انجام گرفته است در راستای حمایت‌های ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر بوده‌است، عنوان داشت: ثمره تمام این اقدامات رضایت پروردگار بوده که این امر در گرو رضایت بندگان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها