خبرهای داغ:
توسلی:

مدیران ادارات آخرین وضعیت طرح‌های ناتمام دستگاه‌های خود را گزارش کنند

همدان-نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران ادارات آخرین وضعیت طرح‌های ناتمام دستگاه‌های خود را به فرماندار و نماینده برای پیگیری و اقدامات لازم ارائه کنند.
کد خبر: ۹۵۰۱۹۳۲
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فتح اله توسلی در شورای اداری شهرستان بهار از اقدامات ائمه جمعه، فرماندار سابق بهار و معاونین و بخشداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی، شهرداران و شوراها و رسانه ها تقدیر و اظهار کرد: با همه کمبودهای منابع و مشکلات اقتصادی و فشارهای تحریم اقدامات خوبی در شهرستان بهار صورت گرفته است.

وی گزارشی از عملکرد مجلس یازدهم ارائه کرد و به روند تصویب قوانین و نحوه کار کمیسیون‌ها پرداخت و گفت: در راستای تسهیل امور و حل مشکلات ملاقات با وزرا در مرکز و یا حضور وزرا و معاونان در شهرستان هماهنگ شده است که عایدات خوبی برای شهرستان داشته است.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی بر وحدت و همکاری بین مسئولان تاکید کرد و افزود: امام جمعه، فرماندار و نماینده مجلس به عنوان اضلاع مثلث هستند که در صورت وحدت و همکاری می‌شود کارهای بزرگی را برای توسعه و پیشبرد اهداف و شهرستان انجام داد.

وی افزود: مدیران ادارات آخرین وضعیت طرح‌های ناتمام دستگاه های خود را به فرماندار و نماینده برای پیگیری و اقدامات لازم ارائه کنند.

توسلی تصریح کرد: اعتبارات شهرستان بهار در سال گذشته ۵۵ میلیارد تومان بوده که پاسخگوی نیاز شهرستان نیست و با حضور مسئولین در شهرستان اعتبارات خوبی برای شهرستان اخذ شده است.

وی تخصیص اعتبار برای قنوات شهرستان بهار، کانال‌های آبرسانی، مجموعه ورزشی صالح آباد و شبانه روزی شدن درمانگاه مهاجران، خروج مهاجران از انزوا و باز کردن راه ریکان، تکمیل زیرگذر شهید زارعی، تکمیل درمانگاه تامین اجتماعی بهار، اخذ ماده ۲۳ راه همدان گل تپه علیصدر، مجتمع آبرسانی حسین آباد آشوری را از اقدامات برشمرد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در خصوص مجموعه شهری همدان گفت: راجع به بحث مجموعه شهری، نامه‌ای برای وزیر ارسال شده و از ایشان خواسته شده که این موضوع «کان لم یکن» تلقی شود و در خصوص حریم سیاسی نیز چندین جلسه در وزارت کشور با حضور مدیرکل تقسیمات کشوری گزارش شده و پیگیری داخل استان نیز با فرماندار بوده است و توانمان را در این رابطه به کار گرفته‌ایم.

* ضرورت تلاش همه دستگاه‌ها برای تحقق شعار سال

حجت الاسلام مصباح امام جمعه شهرستان بهار نیز با اشاره به نامگذاری سال جدید بر ضرورت تلاش همه دستگاه‌ها برای تحقق شعار سال با عنوان «مهار تورم؛ رشد تولید» تاکید کرد و خواستار همکاری همه بخش‌ها برای خدمت به مردم شهرستان بهار شد.

مجتبی فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار نیز با اشاره به وضعیت پروژه‌های شهرستان خواستار ارائه برنامه‌های مدون از سوی ادارات و پیگیری آن از سوی مسئولان شد و بر ضرورت وحدت و همکاری بین بخش‌ها، دستگاه‌ها و مسئولین تاکید کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار