خبرهای داغ:

پویش مهربانی به قاعده یک قرص نان در سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه گفت: همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی (ع) نان گرم بین خانواده های نیازمند در محله توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۰۲۰۰۵
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت ماه مبارک رمضان در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه، بسیجیان و گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) اقدام به دستگیری از خانواده های نیازمند در محله در قالب توزیع نان کردند.

زهرا ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام همدلانه و جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه و به مناسبت ماه رمضان و با تأسی از سیره ائمه اطهار (ع) این طرح در جهت دستگیری از نیازمندان و به منظور کمک به بهبود معیشت این خانواده ها اجرا می شود تا بتوانیم در این ماه لبخندی بر لب خانواده های نیازمند بنشانیم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: در جهت کمک به معیشت خانواده های بی بضاعت و کم بضاعت ۱۰۰ عدد نان تافتون به ارزش 22 میلیون ریال به همت گروه جهادی شهید ابراهیم سیادت با یاری یک خیِّر بین نیازمندان محله توزیع شد.

او یادآور شد: همچنین توزیع گوشت قرمز و نان در ابتدای ماه مبارک رمضان نیز از دیگر اقدامات مومنانه در این ماه مبارک بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار