عمل به آموزه های قرآن سرلوحه رفتار رزمندگان در دفاع مقدس بود

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: با عمل به دستورات قرآن دفاع مقدس خلق و دفاع مقدسی بود که با عمل به آموزه های قرآن، قرآن را حفظ کرد.
کد خبر: ۹۵۰۲۰۱۸
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه مبارک رمضان، ديدار هفتگی مسئولان سپاه ناحیه شهرستان سرخه با اسماعیل ادهم، خلیل چتری و ابراهيم امامی از رزمندگان و پیشکسوتان شهرستان در دوران 8 سال دفاع مقدس انجام شد.

این دیدار با حضور سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان و اعضای شورای شهر و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در این دیدارها ضمن تبریک بهار طبیعت و حلول ماه پر خیر و برکت رمضان اظهار کرد: همان طور که با فرارسیدن فصل بهار، طبیعت جان تازه ای می گیرد، در بهار قرآن نیز با عمل به آموزه های دینی و قرآن، جان ها جان تازه ای می گیرند و ترقی می کنند.

او با اشاره به اینکه باتوجه به قرار داشتن در ماه مبارک رمضان می طلبد بدانیم ارتباط رزمندگان ما با قرآن چگونه بوده است، گفت: در تاریخ آمده است یکی از عوامل مهم پیروزی رزمندگان اسلام در نبرد حق علیه باطل انس با قرآن بوده، هست و خواهد بود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با بیان اینکه رزمندگان ما در یک دست اسلحه و در دست دیگر قرآن با نبرد با دشمنان رفتند، افزود: این ارتباط بین قرآن و دفاع مقدسی که رزمندگان در ان ایفای نقش می کردند، جدا از هم نیست. با عمل به دستورات قرآن دفاع مقدس خلق و دفاع مقدسی بود که با عمل به آموزه های قرآن، قرآن را حفظ کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار