برگزاری مهرواره محله همدل در استان زنجان

زنجان-مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در مورد اجرای طرح مهرواره محله همدل با اشاره به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری گفت: بحث جامعه پردازی و نوع مواجهه با جریان استکبار متفاوت‌تر از گام اول است و باید در برنامه‌ها و عملیات‌ها طرح‌های جدیدی در نظر بگیریم.
کد خبر: ۹۵۰۲۰۴۸
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱

برگزاری مهرواره محله همدل در استان زنجان
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، حجت الاسلام سعید احمدی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در نخستین نشست تبیینی و توجیهی ستاد عملیات مهرواره محله همدل استان زنجان که با حضور دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی برگزار شد، ضمن تبریک سال جدید و قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان، با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) که می‌فرماید تفکر راهنمای عقل است و سکوت راهنمای تفکر است، اظهار داشت: دشمن قصد دارد، همراهی مردم با انقلاب اسلامی را از بین برده و مردم را از انقلاب اسلامی نا امید کند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در مورد اجرای طرح مهرواره محله همدل با اشاره به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری گفت: بحث جامعه پردازی و نوع مواجهه با جریان استکبار متفاوت‌تر از گام اول است و باید در برنامه‌ها و عملیات‌ها طرح‌های جدیدی در نظر بگیریم.

 

وی در ادامه افزود: طرح مهرواره محله همدل در امتداد مهرواره‌های قبلی سازمان است و امسال بنا داریم که با الهام از مهرواره بانور، مهرواره محله همدل را بیش ببریم.

 

احمدی در ادامه خاطر نشان کرد: این مهرواره قصد دارد ظرفیت مردم را در عرصه‌های انقلابی پر رنگ‌تر نشان بدهد و تلاش همه دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی این است که در این مهرواره را به اهداف خود برسانیم. به ویژه در رابطه با جهاد تبیین و تبیین عملی و همچنین جهاد امید که مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خودشان در حرم حضرت امام رضا (ع) فرمودند که مسوولان باید امید را در دل مردم زنده کنند و این امید را در مردم تقویت کنند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی در مهرواره محله همدل گفت: باید از همه ظرفیت‌های مردمی در هیئات مذهبی،کانون‌های فرهنگی، خیریه‌ها، مساجد و سایر تشکل‌های مردمی و دستگاه‌های اجرایی استفاده و رصد و شناسایی بشود که اگر این همدلی در بین مردم تقویت شود خیلی از مشکلات موجود به دست خود مردم می‌تواند برطرف شود.

 

در پایان این نشست نهادهای فرهنگی از سپاه انصارالمهدی (عج) استان، اداره اوقاف و اداره بهزیستی، کانون‌های فرهنگی مساجد استان همکاری خود را برای پیشبرد این طرح عنوان کرده و با بیان ظرفیت‌های زیر پوشش خود نسبت به تبیین آن برای کنشگران مراکز خود اعلام آمادگی کردند.

ارسال نظرات