فعالیت های جهادی بسیج در نیکشهر قابل تقدیر است

امام جمعه نیکشهر گفت: فعالیت های جهادی بسیج و اقدامات موثر سپاه در برقراری امنیت پایدار و بصیرت افزایی در نیکشهر قابل تقدیر است.
کد خبر: ۹۵۰۲۱۴۳
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، سرهنگ پاسدار حسین نکوئی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر به همراه جمعی از کارکنان این نهاد انقلابی و مردمی درآولین روزهای کاری سال جدید با حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی امام جمعه نیکشهر دیدار کردند.

حجت الاسلام مرتضی یعقوبی، امام جمعه شهرستان در این دیدار ضمن تبریک بهار طبیعت و بهارقرآن بیان کرد: پیامبر خدا(ص) در آخرین خطبه خودشان در ماه مبارک شعبان گفتند: ماه رمضان ماه برکت، رحمت و مغفرت است که به سوی شما آمده است.امیدوارم رحمت الهی بر ملت ایران وامت مسلمان نازل شود و طاعات و بندگی ناچیز ما مورد قبول درگاه الهی قرار بگیرد.

وی گفت: خداوند در این ماه ابواب جهنم را بسته و درهای بهشت و جنت را باز میکند و هرشب تعداد کثیری از مردم را می بخشد.

حجت الاسلام یعقوبی درادامه ازخدمات جهادی و ارزنده سپاه درسال ۱۴٠۱ قدر دانی وعنوان کرد: سبزپوشان سپاه پاسداران در نیکشهر با برگزاری نشست های روشنگری، جهادتبیین، محرومیت زدایی، کمک های مومنانه، گشت های امنیتی واجرای برنامه های فرهنگی درارتقای سطح بصیرت وایجادامنیت درجامعه نقش موثری راایفا کرده اند.

حجت الاسلام نعیم اربابی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه نیکشهر ضمن تبریک بمناسبت سال نو و همچنین ماه مبارک رمضان گفت: در مسیر سیر و سلوک ماه رمضان ازیکی ازائمه اطهاربه یک راهنما برای سیروسلوک خودتان انتخاب کنید وکارها ورفتار اوراسرمشق قراردهید.

وی افزود: ما در مهمانی پروردگار هستیم حضور در این مهمانی شرایط و آدابی دارد. وظیفه میزبان تکریم است خداوند متعال ما را به مهمانی خود دعوت کرده پس بر خود واجب دانسته که ما را تکریم کند.

وی بیان داشت: پیامبر گرامی اسلام(ص) خطاب به معاذ ابن جبل فرمودند: اگر اراده زندگی سعادتمندانه را با مردن ختم به شهادت را از خدا می‌خواهیم، نجات در روز محشر، ایمنی و سایه امنیت را در روز ترس ونگرانی ها، سایه در روز گرمای شدید قیامت، خنکای دل را در روز تشنگی و سنگینی اعمالت را در آن روز می خواهی اگر میخواهی که در روز قیامت سربلند باشی قرآن را بیاموز چرا سخن پروردگار وسپر دوری از نفس اماره است.

سرهنگ پاسدارحسین، نکوئی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهرضمن عرض قبولی طاعات وعبادات دراین ماه مبارک گفت: سخنرانی رهبر انقلاب اسلامی در اولین روز سال جدید پایه و اساس کار است ایشان شعار مهار تورم و رشد تولید را مطرح فرمودند و کارها را بر دوش دولت، مجلس، مردم و غیره تقسیم کردند.

نکویی ادامه داد: یک جوان انقلابی باید همه این موارد را بررسی کند، سپاه به عنوان مطالبه از مسئولین هم به عنوان نظارت بر رفتار مسئولین هم به عنوان مجری در بعضی از موارد مهم باید ورود پیدا کند و آن مبارزه با اسراف، مبارزه با تجمل، تاخیر در ازدواج دختران و پسران، مبارزه چشم و هم چشمی ها و آسیب های اجتماعی که این مسائل بر فرهنگ کشور ما وارد می کند باید کار شود.

وی افزود: در موضوع عفاف وحجاب که موضوع روز جامعه است و دولت طرحی را مطرح کرده که همت مردم و مسئولین را می‌طلبد و وظیفه ماست که در این خصوص از طریق امر به معروف و نهی از منکر و محبت با خوشرویی باید وارد شویم و در بحث عفاف و حجاب کار کنیم و فعالیت های ما حول محور فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار محوری سال باشد.

ارسال نظرات