امام جمعه اهل سنت خاش:

مهار تورم و رشد تولید، آرامش جامعه را تضمین می کند

امام جمعه اهل سنت خاش سیستان و بلوچستان گفت: گام برداشتن برای مهار تورم و رشد تولید و جلوگیری از افزایش قیمت ارز و نگاه به ظرفیت ها و تولیدات داخلی امنیت و آرامش جامعه را تضمین می‌کند.
کد خبر: ۹۵۰۲۲۷۷
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

مولوی محمدعلی شهنوازی، امام جمعه اهل سنت خاش در گفت وگو با خبرنگار بسیج افزود: هم اینک نیاز مهم و اولویت نخست جامعه بزرگ ایران بالابردن سطح درآمدی مردم بوده، زیرا با مشکلات اقتصادی و معیشتی و گرانی های سرسام آور زندگی مردم فلج و بحرانی شده است.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در سالهای اخیر رسیدگی به مشکلات اقتصادی و معیشتی و رونق دادن به تولید را مورد توجه قرار داده اند، اما در دولت باید یک هدف‌گذاری و اولویت بندی و نیازسنجی شکل بگیرد تا با بهره بردن از ظرفیت‌های جامعه به مطالبات و دغدغه‌های مردم پاسخ داده شود.

مولوی شهنوازی ادامه داد: مردم برای پر کردن شکم فرزندانشان به انجام کارهای پر خطر حمل سوخت و مشاغل کاذب روی می آورند و اگر درآمد مردم تغییر پیدا نکند، یقینا فقر و نداری امنیت و آسایش را از بین می برد و جامعه دچار بحران و فساد می شود و اصلاح آن دیگر میسر نخواهد بود.

وی اظهار کرد: در ایران و استان سیستان و بلوچستان و منطقه خاش سرمایه های ملی فراوانی وجود دارد که متأسفانه مردم ما از این ظرفیت‌ ها و سرمایه ها محروم مانده و باندهای اختلاس گر و ترامپهای وطنی به مشکلات معیشتی و تنگناهای اقتصادی دامن زده اند و مسوولان نیز تاکنون نظاره‌گر بوده اند.

امام جمعه اهل سنت خاش گفت: درآمدهای نفتی و معادن و غیره باید به صورت عادلانه برای ملت هزینه شوند و پرداخت یارانه به مردم نیز با هدف تامین نیازهای مردم باشد، زیرا اعتقاد داریم با افزایش گرانی ها و نبود شغل و درآمد زندگی مردم فلج شده و اگر یارانه‌ها چند برابر نشود، یقیناً مردم برای تامین نیازهای حداقلی خود دچار مشکل شده و فقر و فساد و آسیب های اجتماعی صد چندان خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار