ضیافت مومنانه؛

طبخ و توزیع1800پرس غذای گرم در شهرکرد

با همکاری هیئت بین الحرمین و گروه جهادی شهید وحید کاظمی نیا از حوزه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) شهرکرد،1800 پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۰۲۷۰۶
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلال قادری گفت: طبخ ۱۸۰۰ پرس عدس پلو به مناسبت میلاد حضرت امام حسن (علیه السلام ) و توزیع آن بین نیازمندان مناطق مختلف شهرکرد، منظریه، راستاب، طاقانک، بن،  سورشجان، دستنا، هرچگان، وردنجان،خوی و گهرو انجام شد.

وی افزود: این مرحله از ضیافت مومنانه که برای سومین سال برگزار می شود به نیابت از شهدای مدافع حرم  سرهنگ پاسدار علی طاهری و  میلاد حیدری و مقداد مهقانی و به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان (عج)  صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: این رزمایش مؤمنانه، کاری از حوزه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص)، مسجد امام رضا(علیه السلام )میرآباد، گروه جهادی شهید وحید کاظمی نیا و موکب امام رضا(علیه السلام ) و  هیات بین الحرمین شهرکرد می باشد.

قادری در پایان گفت: خیرین عزیز برای اجرای مرحله بعدی این امر خیر می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت  6104337337627861 به نام هیت بین الحرمین شهرکرد واریز کنند تا طبخ و توزیع غذا بین نیازمندان به نیابت از سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبدپاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی و  شهید مرتضی کریم زاده  انجام شود.

ارسال نظرات