خطیب دینی در آیین گرامیداشت شهدای مدافع حرم «مهقانی» و «حیدری»:
حجت‌الاسلام مؤمنی گفت: اگر افرادی نادان و شاکر نباشند و بتوانند کاری انجام بدهند، ولی از انجام آن سر باز بزنند، خداوند به سرعت افرادی را جایگزین آن‌ها می‌کند. خدمت به چنین دستگاهی لیاقت می‌خواهد و چیزی نیست که به‌راحتی توفیق آن را به کسی بدهند.
کد خبر: ۹۵۰۲۹۲۱
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیین گرامیداشت شهدای مدافع حرم «سرگرد پاسدار میلاد حیدری» و «سروان پاسدار مقداد مهقانی جعفرآبادی» با حضور سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه، سردار «مجید خادمی» مسئول سازمان حفاظت اطلاعات سپاه، سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه و جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح صبح امروز (شنبه) در ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: انقلاب اسلامی زمینه را برای ظهور حضرت امام زمان (عج) فراهم می‌کند.

وی افزود: با رجوع به روایات شاهد هستیم که انقلاب اسلامی، همان انقلابی است که آمدن آن وعده داده شده و زمینه و مقدمات ظهور امام زمان (عج) را فراهم می‌کند.

این خطیب دینی در بخش دیگری از سخنانش گفت: اگر افرادی نادان و شاکر نباشند و بتوانند کاری انجام بدهند، ولی از انجام آن سر باز بزنند، خداوند به سرعت افرادی را جایگزین آن‌ها می‌کند.

وی ادامه داد: خدمت به چنین دستگاهی لیاقت می‌خواهد و چیزی نیست که به‌راحتی توفیق آن را به کسی بدهند.

حجت‌الاسلام مومنی با بیان اینکه طبق فرمایش قرآن، اگر قدردان و شاکر امانت الهی و ودیعه شهداء نباشیم، آن را از ما می‌گیرند، تصریح کرد: متأسفانه شاهد هستیم که مدعیان بسیاری وجود دارد، اما عاملان به ابن توصیه‌ها اندک هستند.

مراسم گرامیداشت شهیدان میلاد حیدری و مقداد مهقانی برگزار شد

این خطیب مذهبی درباره جوانان امروز ایران اسلامی تاکید کرد: بنده معتقدم که جوانان امروز با وجود فشار‌های کنونی بسیار بهتر از جوانان ابتدای انقلاب هستند و شاهد هستیم که بسیاری از جوانان ما تلاش می‌کنند تا با وجود همه فشار‌ها و مشکلات تلاش‌های بسیاری برای دین و شهدا انجام دهند.

حجت‌الاسلام مومنی در بخش دیگری از اظهارات خود عنوان کرد: در هیچ کجای دنیا همچون ایران بیرق و پرچم دین بلند نیست و پیامبر اسلام (ص) در میان اصحاب خود با اشاره به سلمان فارسی گفته بودند که قوم او (مردم فارس)، زمینه و مقدمات قیام حضرت امام زمان (عج) خواهند بود.

این خطیب و سخنران مذهبی با بیان اینکه امروز مردم از حضور بانیان وضع موجود در مسئولیت ناراضی هستند، خاطرنشان کرد: نباید با بانیان وضع موجود مماشات کرد، چون مردم از حضور آن‌ها ناراضی هستند.

وی ادامه داد: امروز کسی که مسئولیتی برعهده دارد باید به آن افتخار کرده و شب و روز برای انجام موفق آن تلاش کند.

مراسم گرامیداشت شهیدان میلاد حیدری و مقداد مهقانی برگزار شد

شهیدان «سرگرد پاسدار میلاد حیدری» و «سروان پاسدار مقداد مهقانی جعفرآبادی» شهدای مدافع حرم و مستشاران نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه بودند که در حمله بامداد جمعه (۱۱ فروردین) امسال جنگنده‌های رژیم صهیونسیتی به حومه دمشق به فیض شهادت نائل آمدند.

ارسال نظرات