فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بردسکن خبر داد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن از توزیع هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی بین خانواده های معسر شهرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان و لیالی قدر به همت بسیج سازندگی و محرومیت زدایی این ناحیه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۳۳۱۸
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از بردسکن؛ سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی، اظهارکرد: هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی بین خانواده های معسر شهرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان و لیالی قدر به همت بسیج سازندگی و محرومیت زدایی این ناحیه توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه که اقلام شامل برنج، روغن، گوشت مرغ، ماکارونی، حبوبات و خرما است که برای  تهیه این سبد‌های معیشتی ۱۵ میلیارد ریال هزینه  شده است، تصریح کرد: یکی از اهتمام های جدی سپاه و بسیج در سال جاری برای کاهش میزان فشارهای اقتصادی خانواده ها در حوزه محرومیت زدایی در کنار دیگر فعالیت ها از جمله اردوی های جهادی بحث کمک های مومنانه است که این روند ادامه دارد.

وی افزود: توصیه ما بر توزیع بسته های معیشتی با کیفیت و عادلانه است و می طلبد که حوزه های بسیج یک بانک اطلاعاتی را از خانواده های معسر تهیه تا حق کسی ضایع نشود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن با قدردانی از همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی و مجمع خیرین در برنامه های سپاه و بسیج از مجموعه قرارگاه محرومیت سپاه و بسیج سازندگی شهرستان، افزود: در مجموعه بسیج سازندگی کار کردن یک تفکر جهادی و مجاهدت خالصانه می خواهد که حقیقتاً نیروهای بسیج سازندگی در همه حوزه ها پای کار و خالصانه کار می کنند.

سرهنگ جنیدی اضافه کرد: سال گذشته 5 هزار و 500 بسته معیشتی در این شهرستان توزیع که ارزش آن بیش از 3 میلیارد تومان می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها