خبرهای داغ:
به همتی بسیج جامعه پزشکی آذربایجان غربی

500 بسته معیشتی در بین بیماران صعب‌العلاج توزیع شد

مسئول بسیج جامعه پزشکی آذربایجان غربی از توزیع 500 بسته معیشتی در بین بیماران صعب‌العلاج و نیازمند این استان خبر داد، گفت: این بسته‌ها اقلام پروتئینی را شامل می‌شود.
کد خبر: ۹۵۰۳۸۷۶
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، وفا عسگری، مسئول بسیج جامعه پزشکی آذربایجان غربی، امروز در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی در گفت‌وگو با خبرنگاران در ارومیه، گفت: با همت گروه‌های جهادی و جوانان بسیجی که در جامعه پزشکی استان مشغول فعالیت هستند، 500 بسته معیشتی در بین نیازمندان و بیماران صعب‌العلاج توزیع می‌شود.
وی ادامه داد: با همت جهادگران سلامت‌محور سازمان بسیج جامعه پزشکی آذربایجان غربی و همزمان با ماه مبارک رمضان، این بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد.
عسگری ارزش مادی هر بسته را بیش از یک میلیون تومان عنوان کرد، گفت: در هر بسته مرغ، رب گوجه‌فرنگی، برنج، روغن، ماکارونی و حبوبات گنجانده شده است.
مسئول بسیج جامعه پزشکی آذربایجان غربی با بیان اینکه برای تهیه این اقلام بیش از 5 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است، ادامه داد: این اقلام در بین خانواده‌های نیازمند که از بیمار صعب‌العلاج پرستاری می‌کنند، توزیع شد؛ در غربالگری تیم‌های جهادی سلامت‌محور سازمان بسیج جامعه پزشکی آذربایجان غربی، خانواده‌های فوق شناسایی شده است.
وی محل تامین اعتبار برای اقدام در این زمینه را فرماندهی سپاه شهدای استان و خیرین عنوان کرد، گفت: گرچه شیوع ویروس کرونا سلامتی مردم را دچار مخاطره کرد، ولی یک سنت همیشگی و بسیار زیبا در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مومنانه شکل گرفت، که همچنان پابرجاست.

ارسال نظرات