بیانیه بسیج اصناف و بازاریان استان همدان و اتاق اصناف به مناسبت روز جهانی قدس

همدان- بسیج اصناف و بازاریان استان همدان و اتاق اصناف به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۰۴۰۲۶
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج اصناف و بازاریان استان همدان و اتاق اصناف به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد. در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ان الباطل کان زهوقا»  قطعا باطل رفتنی است

به مصداق فرمایش مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) «مسئله‌ی فلسطین، مسئله‌ اوّل دنیای اسلام است» و خطی که امام (ره) برای انقلاب ترسیم کردند، خط عظمت اسلام و مسلمین و دفاع از محرومان و مستضعفان در سراسر عالم بوده و باتوجه به عجله‌ای که رژیم جعلی صهیونیستی دارد، قبل از ۲۵ سال فروخواهد پاشید.

روز قدس روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلام، رستاخیز استکبارستیزی مسلمانان جهان و روز وحدت انسان‌های حقیقت‌طلب و عدالت‌خواه و روز ستیز همیشگی با ظلم و بیداد است.

سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان همدان و اتاق اصناف ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر مقاومت به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و اعلام حمایت مجدد از مردم سرافراز فلسطین و مقاومتِ قهرمان، به این وسیله از آحاد امت اسلامی و ملت همیشه در صحنه به‌ویژه اصناف و بازاریان که بازوان ستبر انقلاب‌اند، دعوت می‌نماید تا دست در دست هم با اراده‌ای راسخ، خشم خود از دشمنان ظالم و بی‌عدالت را نشان دهند و پس از عبادت خالصانه در ماه مبارک رمضان، با شرکت در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیعت کنند، تا استکبار جهانی بداند که مسأله فلسطین همچنان مسأله اول جهان اسلام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار