خبرهای داغ:

دعوت جبهه فرهنگی سرو برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

جبهه فرهنگی سرو استان کرمانشاه از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت نمود.
کد خبر: ۹۵۰۴۰۲۸
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وعدالله الذین آمنوا منکم و عملو الصالحات لیستخلفنهم فی الارض... ولیبدلنهم من بعدهم خوفا امنا
خداوند در قرآن کریم وعده کرده روزی زمین از هرچه ناپاکی است پاک شده و هرچه ظالم است از میان برداشته میشود ، می رسد روزی که بیرق آزادی بر فراز قدس شریف به اهتزاز در آمده و بیت المقدس برای همیشه آزاد و رها خواهد بود. روز قدس مقدمه ای بر این رویداد مبارک است.
روز جهانی قدس؛ روز همبستگی و هم نوایی با مردم مبارز و بی پناه فلسطین است تا حاکمان ظلم جهان بدانند که: فلسطین تنها نیست و اگر روزی حکم از سوی رهبر مسلمانان داده شود ظرف ۲۴ ساعت تمام‌چکمه پوشان کافر نابود خواهند شد. اسرائیل و حامیانش بدانند اگر تمام شهرهای یهودی نشین هم ساخته شوند ،شبی قهر مسلمانی ، آرزوی شیشه ای و پوشالی شان را بر باد خواهد داد.
بر ما مردم غیور کرمانشاه دیار دلاوران از خود گذشته و به خدا پیوسته فرض است ؛تا در آخرین جمعه ماه رمضان المبارک به جهت خونخواهی جوانان در بند زندانهای رژیم صهیونیستی و دفاع از آب و خاک مردم بی پناه هرچه خشم و غضب داریم بر سر ظالمان بریزیم تا کاخ زور و ستمشان فرو ریزد.
در این روز ؛ما وهمه مردم آزاده جهان برای حمایت از مردم فلسطین به خیابانها ریخته و شعار القدس لنا سر میدهیم تا در هر نقطه از جهان شعار مرگ بر اسرائیل طنین انداز شود .
به پاس این تفکر انقلابی خداپسندانه تان چشمهایمان را سنگ فرش قدومتان میکنیم و به انتظار حضور سبزتان خیابانها را طبق طبق گل و ریحان می آرائیم باشد که همگی زمینه ساز رهایی آزاد مردان و غیور زنان در بند فلسطین و قدس شریف باشیم.
جبهه فرهنگی سرو کرمانشاه

ارسال نظرات