خبرهای داغ:

تخصیص 30 میلیارد ریال اعتبار برای توزیع بسته‌های معیشتی در شاهین‌دژ

فرمانده سپاه شاهین‌دژ از توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان این شهرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار برای این موضوع در شهرستان تخصیص یافته است.
کد خبر: ۹۵۰۴۰۸۸
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، منصور یوسفی، فرمانده سپاه شاهین‌دژ، امروز 23 فروردین در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی در جمع خبرنگاران این شهرستان، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان همگام با سایر شهرستان‌های استان رزمایش کمک مومنانه در شاهین‌دژ برگزار شده و بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار برای توزیع بسته‌های معیشتی تخصیص یافته است.

وی اهتمام برای حمایت از خانواده‌های محروم و بی‌بضاعت را یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: به‌طورقطع یکی از مطالبات مقام معظم رهبری  از نهادها و ارگان‌های دولتی این است، که دربه خانواده‌های بی‌بضاعت توجه ویژه‌ای شود.

فرمانده سپاه شاهین‌دژ بیان کرد: بنابه ماموریت سپاه پاسداران در زمینه تامین امنیت پایدار در سطح منطقه یکی از عرصه‌هایی که جزء فعالیت‌های اصلی و مطالبات مقام معظم رهبری است، گام برداشتن در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم است.

یوسفی خاطرنشان کرد: توزیع 1 هزار و 500 در ماه مبارک رمضان امسال در شاهین‌دژ انجام می‌شود، ارزش ریالی هر کدام از این بسته‌ها ۲۰ میلیون ریال است و در مجموع بیش از ۳۰ میلیارد ریال برای این بسته‌های معیشتی از محل اعتبارات قرارگاه محرومیت‌زدایی حمزه سیدالشهدا (ع)، سپاه شهدای آذربایجان غربی و بسیج سازندگی هزینه شده است.

ارسال نظرات