خبرهای داغ:
همدان- حجت الاسلام غفاری امام جمعه  و سید روح الله حسینی شاخص فرماندار شهرستان فامنین با صدور پیام مشترک از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.
کد خبر: ۹۵۰۴۱۳۶
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵
پیام مشترک امام جمعه و فرماندار فامنین به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام غفاری امام جمعه  و سید روح الله حسینی شاخص فرماندار شهرستان فامنین با صدور پیام مشترک از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«امروز دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است؛ حقیقتی بسیار گسترده‌تر از مسئله‌ی فلسطین. امروز مبارزه‌ با رژیم صهیونیستی مبارزه با استکبار است، مبارزه با نظام سلطه است» مقام معظم رهبری

در آستانه روز جهانی قدس در شرایطی قرار داریم که سست‌تر شدن خانه غصبی رژیم صهیونیستی از خانه عنکبوت را نظاره‌گر هستیم. با اتفاقاتی که در سرزمین‌های اشغالی رخ داده و مقاومت بی‌نظیر جبهه مقاومت بیشتر از همیشه برای مردم دنیا نمایان شده است. این رژیم به پایان عمر خود حتی زودتر از وعده صادق امام خامنه‌ای (مدظله‌‌العالی) درباره پایان عمر این رژیم غاصب در ۲۵ سال آینده، نزدیک‌تر شده و آزادی فلسطین به یاری خداوند در آستانه تحقق است.

فلسطین به عنوان آرمان جدایی ناپذیر انقلاب اسلامی ایران این روزها نیازمند حمایت تمامی مردمان آزاده جهان است که سلطه و غصب سرزمین دیگران و آوارگی یک ملت اصیل را نمی پذیرند و دخالت قدرت‌های بیگانه در منطقه و حمایت از یک رژیم غاصب، جعلی و وحشی برای تداوم سلطه در منطقه را رد می‌کنند.

در آستانه این روز بزرگ که یادگار و ابتکار امام راحل(ره) است در لبیک به بزرگ مبارز آزادی قدس شریف امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با دعوت از تمامی مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام می‌کنیم در این راهپیمایی در کنار مردم برای آزادی فلسطین از دست غاصبان صهیونیستی را فریاد خواهیم زد.

وعده ما؛ راهپیمایی روز جهانی قدس

«إنْ تَنْصُروا اللهَ یَنْصُرُکُم وَ یُثَبّتْ أقدامَکُم»

انتهای پیام/

ارسال نظرات