فرمانده سپاه قدس گیلان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۰۴۳۵۵
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس، روز تجديد حيات اسلام و نماد وحدت و اقتدار مسلمين در حمايت امت اسلام از آرمان قدس شريف و فلسطين محسوب می‌شود، روزی که نه تنها ملت بيدار و آگاه ايران اسلامی، بلکه تمامی ملت‌های عدالت‌طلب، آزادانديش و آزادی‌خواه در اقصی نقاط جهان، باحضور در راهپيمایی اين روز، انزجار قلبی خود را نسبت به رفتارهای ضد انسانی و جنايات ددمنشانه رژيم غاصب صهيونيسم عليه ملت مظلوم فلسطين، ابراز می‌دارند.

بدون‌شک روز قدس، نماد حمایت اسلام ناب از مظلومان جهان است، روز قدس تنها فریاد بر ظلم رژیم صهیونیستی نیست بلکه فریاد بر سر تمام ظالمانی است که در جنگی نیابتی به جنگ اسلام ناب محمدی و پیروان مخلص آن آمده اند. مردم ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی روز قدس، چهره واقعی و رحمانی دین مبین اسلام را به جهانیان معرفی و نفرت خود را از رژیم صهیونیستی و گروه‌های تروریستی وابسته به آن اعلام و یک‌صدا با هم فریاد آزادی فلسطین را سر می‌دهند.

از این رو از عموم مردم شریف و آگاه و متدین استان گیلان دعوت می‌شود تا همگام با خیل عظیم امت اسلامی در حمایت از حقوق ملت فلسطین در روز جهانی قدس به صحنه آمده و با حضور باشکوه خود ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، شهدای گران‌قدر، امام شهدا و لبیک گفتن به ندای مقام معظم رهبری برگ زرین دیگری را در کارنامه درخشان خود به ثبت رسانند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان

ارسال نظرات