خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

انتقام خون حاج قاسم، آزادی قدس شریف است/ایران اسلامی مرکز تحول عالم و اثرگذار سیاست های جهانی است

سردار آتانی عنوان کرد: ما برای تحقق آرمان‌هایمان تلاش می کنیم و نابودی اسراییل غاصب آرمانی است که تحقق آن بزودی رخ می دهد. ما حاج قاسم را ضامن آزادی قدس می دانیم و انتقام خون این شهید بزرگ، آزادی قدس شریف است.
کد خبر: ۹۵۰۴۷۶۴
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع مردم شهر اقبالیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و امام راحل بیان کرد: امام راحل با ابتکار خلاقانه و حکیمانه خود جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامیدند. امام عزیز و ملت بزرگش با انقلابی با عظمت، راهبردهای تعیین کننده ای را برای دنیای اسلام ایجاد کردند.

فرمایشات امام راحل در تحقق نابودی اسراییل، عملی شد

وی گفت: آن روزی که امام عزیز، آخرین جمعه ماه رمضان را «روز قدس» نامید، شاید در تحلیل دشمنان ما و فلسطین عزیز، این اتحاد دنیای اسلام قابل تصور و پیش بینی نبود و هر آنچه که امام عزیزمان گفت؛ عملی شد.

ما در عمل با تمام جغرافیای مقاومت در انتظار ظهور ایستاده ایم

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به آمادگی و پا در رکابی ملت ایران در کنار امام زمان(عج) اظهار کرد: ما ملت وفادار و پای کار ایستاده ایم. حتی برای دنیای اسلامی که رهبر معظم انقلاب از آن بعنوان جغرافیای محور مقاومت تعبیر فرمودند، نقش آفرین هستیم و قدس و فلسطین را همچنان مسأله اول دنیای اسلام می دانیم و به محضر مقدس امام عصر(عج) اعلام می داریم که ما در عمل با تمام جغرافیای مقاومت در انتظارت ایستاده ایم.

هدف نهایی روز قدس، محو اسرائیل غاصب از صحنه روزگار است

سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: ما محبین امیرالمومنین هستیم که شهید راه استقامت شد و اسوه عدالت است. ما پای اهل بیت و امام خویش و قدر ایستاده ایم. ما جان گرفتگان بهار قرآن رمضان امیرالمومنین هستیم و برای ظهور عدالت گستر جهان، آماده ایم. بیش از ۷۵ سال است که همه استکبار جهانی با تمام توان از یک رژیم جعلی موقت پشتیبانی کردند و امام راحل از زمانی که هنوز انقلاب اسلامی ظهور نکرده بود نمایندگان خود را به فلسطین فرستاد چرا که مسأله اول جهان را فلسطین می دانست و از همان روز هدف بزرگ را محو رژیم جعلی اسرائیل اعلام کرد.

فلسطینیان، اجیر کرده های بی شناسنامه را از خاک فلسطین اخراج خواهند کرد

وی افزود: مدل محو کردن دشمنان امام راحل، مدلی استثنایی است. ایشان، شاه را با توکل به خدای متعال و پشتیبانی ملت عزیز، از ایران بیرون کرد. محو اسرائیل نیز با توکل به خدای متعال و پشتیبانی ملت فلسطین در حال انجام است. همانگونه که مقام معظم رهبری به فلسطینیان و دغدغه مندان موضوع فلسطین اعلام می دارد؛ که فلسطین به فلسطینیان آزاد می شود و محو اسرائیل یعنی فلسطینی ها بر سرنوشت خود حاکم شوند. همه فلسطینی ها و مردمی که شناسنامه فلسطین دارند، این بی شناسنامه ها را از فلسطین بیرون می کنند و شناسنامه داران فلسطین صاحب فلسطین هستند نه اجیر کرده هایی که برایشان شناسنامه جعلی فلسطینی ساخته شده است.

غاصبین قدس، خودشان را برای خروج و فرار از فلسطین آماده کرده اند

فرمانده ارشد نظامی استان در ادامه با اشاره به اینکه غاصبین قدس، خودشان را برای خروج از فلسطین آماده کرده اند تصریح کرد: ساکنین اصلی فلسطین، فلسطینیان هستند. امروز رژیم جعلی اسراییل را جوانان نوظهوری که دست به اسلحه شده اند، محاصره اند. مقام معظم رهبری، این را با شهید راه قدس، شهید قاسم سلیمانی، وعده داده بود که به سراغتان می آییم. به فرموده مقام معظم رهبری، رژیم جعلی اسراییل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید. اما امروز ظاهراً برای رفتن عجله دارند و به جان خودشان افتاده اند.

جبهه یکپارچه مقاومت، محصول راهبرد حاج قاسم سلیمانی است

سردار آتانی اضافه کرد: به دو دلیل، هیچ روزی در این ۷۵ سال سرائیل متزلزل تر از امروز نبوده است. ابتدا، جبهه اتحاد و مقاومتی که بر علیه اسراییل است؛ امروز از هر روز گذشته، پرقدرت تر است. این را تحلیلگران نظامی ادعا می کنند که وقتی موشک از غزه و لبنان به سمت اسراییل شلیک می شود یعنی جبهه روبروی ما یکپارچه است و این یکپارچگی را محصول راهبرد ژنرال قاسم سلیمانی می دانند. رهبر معظم انقلاب در توصیف سردار شهید سلیمانی فرمودند؛ قاسم سلیمانی دست جبهه مقاومت و فلسطینی و لبنانی را پر کرد. این آمادگی فقط در بحث تسلیحات نبود بلکه به این دلیل بود که ملت فلسطین و لبنان و جبهه مقاومت را به این باور رساند که ابرقدرت و قدرت تمام نشدنی، اتکال به خداوند متعال است.

اسرائیل، به دست خود، رو به اضمحلال است

وی گفت: دومین کار بزرگی که برای فلسطین شد و قاسم سلیمانی دست آنها را پر کرد؛ عنصر معنویت در مبارزه مستمر بر علیه اسرائیل بود. خدا و معنویت کلید بزرگ موفقیت ملت ایران است و این نسخه نجات بخش امروز دنیای اسلام است. دشمنان ملت ایران بر علیه ملت در پاییز سال گذشته نقشه کشیده بودند. اما همه آنهایی که می خواستند ما نباشیم، خودشان در حال نابودی هستند. پرونده آمریکای تک قطبی بسته شد و شبکه های معاند با پشتیبانی اسراییل با استفاده از چند جوان ناآگاه کف خیابان جمعیت خیالی ساخته بودند اما امروز جهان شاهد است که همه جمعیت اسرائیل غاصب، به میدان اعتراض آمده اند. اسراییل امروز متزلزل و شکننده است و به دست خودشان رو به اضمحلال است.

ما عاشقان شهادتیم، ما را از شهادت نترسانید

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: ما سالمان را با شهیدانمان آغاز کردیم. ما به دشمنانمان اعلام می کنیم ما را به چیزی که برای رسیدن به آن یعنی شهادت، نترسانید. هر روز که پیکر شهدایمان روی دست مردم عزیز تشییع می شود، به شهادت مشتاق تر می شویم و بی نهایت بر عاشقان شهادت اضافه می شود. ما عاشقان شهادتیم پس ما را با شهادت نترسانید. به چه چیز ما را می ترسانید؟ به توانمندی دشمنی که شبیه کوه یخ است و جلوی دیدگان جهانیان روز به روز بیشتر آب شده و ناپدید می شود.

آمریکا دیگر قدرت دفاع از سگ زرد خود «اسرائیل» را ندارد

سردار آتانی اظهار کرد: امروز آمریکا آنقدر کوچک شده که قدرت دفاع از سگ زرد خود یعنی اسرائیل را ندارد. آنقدر کوچک شده که آنهایی که آمریکا را پناهگاه سیاسی خود می دانستند و برای ارتباط با اسرائیل صف کشیده بودند، امروز همه جهان شاهد هستند که مسیر صف تغییر کرد و نقشه جدید قدرت دنیا شکل گرفت که دیگر آمریکا در این نقشه وجود ندارد و امروز ایران اسلامی در مرکز تحول عالم قرار دارد و اثرگذار سیاست های جهانی بوده و به اندازه انقلاب و مفاهیم و معانی انقلاب اسلامی جهانی شده است. 

نابودی اسراییل غاصب آرمانی است که تحقق آن بزودی رخ می دهد

وی افزود: شما ملت ایران در حجم و شعاع قدرتتان، بزرگ شدید و قدرت ساختید و جامعه جهانی مجبور است در شعاع قدرت شما با شما همکاری کند. ما آرمان می سازیم و برای تحقق آرمان‌هایمان دستمان پر است و این آرمانها را محقق می کنیم و نابودی اسراییل غاصب آرمانی است که تحقق آن بزودی رخ می دهد. ما حاج قاسم را ضامن آزادی قدس می دانیم و انتقام خون این شهید بزرگ، آزادی قدس شریف است. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها