شکوه حضور اردبیلی‌ها در راهپیمایی روز قدس/‌ تاکید مردم بر نابودی اسرائیل

همزمان با روز جهانی قدس مردم مؤمن و روزه دار اردبیل با فریاد های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل راهپیمایی این یوم بزرگ را در اربیل آغاز کردند.
کد خبر: ۹۵۰۴۸۹۱
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳

شکوه حضور اردبیلی‌ها در راهپیمایی روز قدس/‌ تاکید مردم بر نابودی اسرائیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در این راهپیمایی که از دقایقی پیش در مسیر خیابان امام خیمنی از میدان شریعتی آغاز شده زنان و مردان غیرتمند دیار سبلان در حالی که پرچم ها سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و فلسطین را در دست گرفته اند و تصاویر و تمثال های امام راحل و مقام معظم رهبری را در دست دارند جنایات صهیونیست ها را محکوم کرده و از این جنایت ها اعلام بیزاری می کنند

 

در این راهپیمایی، اردبیلی ها فریاد "مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل"، "هیهات منه الذله یا ایها المسلمون اتحدو اتحدو"، "سکوت هر مسلمان خیانت از است به قرآن" سر داده و پلاکارد هایی را با خود حمل می کنند تا که در آن تصاویری از جنایات صهیونیست ها در غزه خونین و این مطلب که به کدامین گناه کشته می شوند،قدس متعلق به جهان اسلام است در دست گرفته و در این راهپیمایی اوج نفرشان را از صهیونیسم جهنی اعلام می کنند.

 

این مراسم توسط عکاسان و خبرنگاران متعدد از رسانه مختلف تحت پوشش قرار گرفته و برخی از خانوده ها به همراه فرزندانشان حضور دارند که در درست کودکان بادکنک هایی با شعار های حمایت از فلسطینیان مشاهده می شود.

 

در مسیر راهپیمایی اردبیل ایستگاهی برای کودکان برپا شده است تا کودکان در حمایت از کودکان غره تصاویری را نقاشی کنند.

 

راهپیمایی اردبیل در مسیر های معتدد تا مصلی اردبیل ادامه دارد و قرار است در پایان این مراسم تلاوت قرآن، سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس و صدور بیانیه انجام شده و مؤمنان روزه دار اردبیل در مصلی این شهر گردهم آمده و نماز جمعه را به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اقامه کنند.

 

در راهپیمایی امسال که با جلوه‌ای متفاوت از تحقق منویات مقام معظم رهبری بر نابودی حتمی رژیم صهیونیستی همراه بود، شرکت‌کنندگان همچنان با شعارهای «مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر منافق» تلاش کردند تا اعلام انزجار خود را از صهیونیسم ظالم و اسرائیل آدم‌کش نشان دهند.

 

راهپیمایی روز قدس اردبیل که از میدان شریعتی با حضور زنان و مردان غیرتمند دیار سبلان آغاز شد، حال و هوای متفاوت در بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان یوم قدر به همراه داشت و شرکت‌کنندگان با فریادهای همیشگی تلاش کردند تا همبستگی خود را با انتفاضه و جبهه مقاومت فلسطین نشان داده و در نقطه مقابل به سران کشورهای منطقه هشدار دهند که به هیچ وجه به رژیم جعلی صهیونیسم دل نبندند و بیش از گذشته خود را در دامن فتنه آنها غرق نکنند.

 

مسیر راهپیمایی روز قدس در اردبیل ایستگاه‌های متفاوتی به همت سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری و دیگر نهادها برپا شده بود تا کودکان و نوجوانان در کنار نقاشی و سرود، عکس یادگاری با تصویر بزرگ قدس شریف بگیرند و به عنوان یادگاری نگه دارند.

 

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی یوم قدس از دل پرخون مسجدالاقصی سخن به میان آورده و اعلام کردند که این قبله‌گاه اول مسلمانان همچنان در انتظار تلاش و مجاهدت امت اسلامی است تا برای آزادی آن پای فشرده و لحظه‌ای از این آرمان غفلت نکنند.

 

علاوه بر آحاد مختلف جامعه که در این راهپیمایی حضور باشکوه داشتند، مسئولان و نمایندگان مجلس نیز از حوزه‌های انتخابیه اردبیل و سایر شهرها در راهپیمایی مشارکت کرده و همچنان بر تحقق آرمان فلسطین تاکید داشتند.

 

آنچه که امسال در راهپیمایی روز قدس نمودی متفاوت داشت، تمثال‌ها و عکس‌های سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بود که از پیشگویی امام راحل و مقام معظم رهبری بر نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس سخن به میان آورده و پخش سرودهای عربی و فارسی با حال و هوای آزادی قدس نیز به راهپیمایی امسال جلوه‌ای متفاوت بخشیده بود.

 

کودکان و نوجوانان نیز با بنرهایی که حکایت از نابودی اسرائیل و آزادی قدس دارد، تلاش کردند تا در مسیر عزتمند آرمان فلسطین اعلام وجود کرده و بیش از گذشته تقویت اتحاد و انسجام امت اسلامی را خواستار باشند.

 

ایستگاه فرهنگی، هنری «همه برای قدس» نیز به همت کانون فرهنگی، هنری کاظمین برپا شده و استقبال خوبی نیز از این ایستگاه در مسیر راهپیمایی انجام شد.

ارسال نظرات