همزمان با راهپیمایی روز قدس انجام شد؛

روزشمار روزه‌داران اردبیلی برای نابودی اسرائیل

همزمان با برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در اردبیل، در قالب پایگاه‌های معنوی و ارزشی، روزشماری به همت روزه‌داران اردبیلی برای نابودی رژیم صهیونیستی برقرار شده است.
کد خبر: ۹۵۰۴۹۱۱
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶

روزشمار روزه‌داران اردبیلی برای نابودی اسرائیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ایستگاه فرهنگی، هنری «همه برای قدس» که در مسیر راهپیمایی روز قدس اردبیل برپا شده فرصتی را برای مؤمنان روزه‌دار فراهم کرد تا بار دیگر با فعالیت‌های فرهنگی، هنری و خلق آثار ارزشمند حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان داده و زمینه جلب رضایت الهی را در ماه مبارک رمضان در دفاع از حق مظلومان فراهم کنند.

 

طنین «القدس لنا» در شهر اردبیل با هدف دفاع از مظلومان فلسطینی و تثبیت حرکت جبهه مقاومت برای آزادی قدس از دیگر رستاخیز اردبیلی‌ها در روز قدس بود که در جای جای این استان نواخته شد.

 

جلوه‌های متفاوتی از حضور کودکان، نوجوانان و جوانان را در راهپیمایی روز جهانی قدس شاهد بودیم که فرصتی استثنایی برای خانواده‌های اردبیلی فراهم کرد تا در کنار فرزندان خود تاریخ افتخارآمیز نهضت انتفاضه را مرور کرده و به نوعی فرزندان خود را با ظلم و تعدی رژیم صهیونیستی بیشتر آشنا کنند.

 

در جریان برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای مختلف استان نیز جلوه‌های متفاوت از عشق و دلدادگی مردم به قدس شریف به نمایش گذاشته شد تا قبله‌گاه اول مسلمانان به عنوان هدف اصلی امت اسلامی در مسیر اتحاد و یکپارچگی قرار گیرد.

ارسال نظرات