یادداشت روز |

صهیونیست ها ناچارند که به‌ پایانشان زودتر سلام کنند/روز قدس امسال، مُهر پایان زودهنگام به عمر سیاسی اسرائیل

یک کارشناس رسانه در یادداشتی از روز قدس امسال به عنوان ثبت یک روز به یادماندنی در تاریخ یاد کرد که ملت آن تا سحرگاه در مساجد به راز و نیاز پرداختند و صبح آن روز به خیابان‌ها آمدند و همصدا با دیگر ملت‌های آزادیخواه، نابودی صهیونیزم جهانی را فریاد زدند.
کد خبر: ۹۵۰۵۰۶۲
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

صهیونیست ها ناچارند که به‌ پایانشان زودتر سلام کنند/روز قدس امسال، مُهر پایان زودهنگام به عمر سیاسی اسرائیل

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد؛ غلامرضا ترابی کارشناس رسانه در یادداشتی چنین آورده است:

روز قدس امسال در اوج ناباوری برای برخی که مسلمانان جهان اسلام به ویژه ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی را نمیشناسند روز به یاد ماندنی شد و تاریخ، این روز ماندگار را ثبت کرد، ملتی که تا سحرگاه در مساجد و اماکن مقدس به راز و نیاز پرداختند صبح روز قدس به خیابان‌ها آمده و یک بار دیگر همصدا با دیگر ملت‌های آزادیخواه جهان، نابودی استکبار جهانی و صهیونیزم را فریاد زدند.

تصاویر پخش شده از رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی نشان میدهد امسال ملت ایران علاوه بر شهرستانها در روستاها نیز با اراده‌ای پولادین به صحنه آمد و از قاب کوچک رسانه‌ها به جهانیان اعلام کرد که ذره ذره پیکر ایران اسلامی، محو غده سرطانی اسرائیل غاصب و جنایتکار را آرزو می کند.

امروز مردم ایران، وفاداری مجدد خود را به آرمانهای امام راحل و رهبر عزیز انقلاب و شهدای گرانقدر اعلام کردند و اما در آن سوی دیگر سران رژیم غاصب اسرائیل با دیدن تصاویر روز قدس که حضور معنادار ملت‌های آزادیخواه را روایت کرد، باید به خود آیند و حقایق اطراف خود را به خوبی ببینند که مسلمانان اجازه نخواهند داد قدس شریف را اینگونه مورد آماج توهین‌ها و جنایتهای خود قرار دهند.

حضور جمعیت دهها میلیونی ایران اسلامی در روز قدس از اقشار مختلف مردم و در سنین و جنسیت های مختلف با مذاهب گوناگون پیام اتحاد ملت ایران اسلامی را با ملت های دیگر که نتیجه ایثارگریهای شهدای جبهه مقاومت به ویژه شهید سلیمانی هست را فریاد میزند و سران رژیم کودک کش اسرائیل، یاس و ناامیدی خود را از تداوم عمر سیاسی اش به خوبی مشاهده می‌کند.

این وضعیت امروز استکبار جهانی در منطقه غرب آسیا است و این حضور با بصیرت و بهنگام امت اسلامی باعث خواهد شد تا رژیم غاصب اسرائیل نه تنها ۲۵ سال دیگر، بلکه خیلی زودتر از اینها به پایان خود سلام دهد.
و چقدر آنروز نزدیک است...

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار