خبرهای داغ:

وحدت رمز پیروزی جهان اسلام در مقابل توطئه‌‌های دشمن است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شاهین‌دژ گفت: حفظ وحدت و تلاش برای تقویت آن مهم‌ترین رمز پیروزی جهان اسلام در مقابل توطئه‌های مختلف دشمنان اسلام است.
کد خبر: ۹۵۰۵۱۰۲
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰

حجت‌الاسلام غلام‌حیدر جهان‌بان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شاهین‌دژ، امروز در گفت‌وگو با بسیج از آذربایجان غربی، گفت: حفظ وحدت و همدلی همچنین تلاش برای تقویت آن در برهه کنونی بسیار ضروری است، چراکه وحدت تنها راه برای خنثی کردن توطئه‌های مختلف دشمنان نظام و انقلاب به شمار می‌رود.
وی ادامه داد: عید فطر و روز جهانی قدس در سال جاری با یکدیگر مصادف شدند، به همین دلیل روز گذشته به عنوان روز قدس اعلام شد، ولی این فاصله تا جمعه پایان ماه رمضان نیز فرصت مغتنمی برای یادآوری اهمیت حمایت از ملت مظلوم فلسطین است.
وی با بیان اینکه، انتخاب یک روز به عنوان روز قدس یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: بدون‌تردید آزادی قدس آرمان همه ملت جهان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ روز جهانی قدس را روز بیداری جهان اسلام دانست، گفت: طبق تاکید رهبر معظم انقلاب، ماجرای فلسطین، مهمترین و زنده‌ترین مسئله امت اسلام و مربوط به همه آزادی‌خواهان جهان است.

وی آزادی قدس را آرمان همه مردم جهان دانست و گفت: نقش محوری وحدت سبب تشکیل جریان‌های مقاومت در کشور‌های مختلف به ویژه در لبنان، سوریه، عراق، ایران، یمن و ... شده است، به‌طوری‌که سایر بلاد اسلامی و حتی کشور‌های غیراسلامی برای نجات فلسطین حساس شده‌اند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه شاهین‌دژ بر لزوم تلاش همه‌جانبه برای مبارزه با نظام سلطه، استکبار جهانی و دفاع از مظلومان جهان تاکید کرد.

ارسال نظرات