خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم:

فرصت باقی مانده ماه مبارک رمضان مغتنم شمرده شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) بر لزوم بهره گیری هر چه بیشتر و بهتر از فرصت باقیمانده ماه مبارک رمضان در مسیر رشد معنوی تأکید کرد.
کد خبر: ۹۵۰۵۱۹۸
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷

فرصت باقی مانده ماه مبارک رمضان مغتنم شمرده شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری،طی سخنانی در جمع کارکنان بسیج طلاب و روحانیون استان قم با اشاره به لزوم قدردانی از فرصت باقیمانده از ماه مبارک رمضان ابراز داشت: ماه رمضان به عنوان ماه خوبی ها و مظهر مهربانی و فیض خدای متعال رو به پایان است و خوشا به سعادت کسانی که از زمان باقی مانده این ماه در مسیر نشاط معنوی و خودسازی نهایت استفاده را ببرند.

وی افزود: در شرف و فضیلت ماه رمضان بر دیگر ماه های سال همین بس که خدای متعال شب قدر را در ماه رمضان قرار داده و این زمان بهترین فرصت برای پیدا کردن گوهر گمشده انسان در مسیر سیر و کمال الی الله است.

وی همچنین با تأکید بر لزوم تلاش و مجاهدت همه جانبه در مسیر بندگی خدا و بهره گیری حداکثری از فرصت عظیم رمضان در همین راستا گفت: ماه رمضان، ماه عبودیت و بندگی و بهترین فرصت برای زدودن غبارهای غفلت و گمراهی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) بیان داشت: خدای متعال بر اساس لطف و مرحمت خود، انسان را پربها آفریده و لذا حیف است که آدمی خود را به چیزهای کم بها و بی ارزش بفروشد و به این وسیله خود را از دست یابی به سعادت دنیا و آخرت محروم سازد.

وی افزود: همه تلاش خود را در مسیر نشر ارزش های الهی و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی بکار بگیریم و از فرصت هایی که در اختیار داریم به نحو احسن استفاده نماییم.

ارسال نظرات