خبرهای داغ:

برگزاری جشن روزه اولی ها در اهواز+فیلم

همزمان با ماه مبارک رمضان جشن روزه اولی ها ویژه دختران مقطع ابتدائی که به سن تکلیف رسیده اند،توسط بسیجیان حوزه ۱۱بسیج خواهران ناحیه امام علی(ع)شرق اهواز برگزارشد.
کد خبر: ۹۵۰۵۴۰۰
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری،بسیج در ناحیه امام علی(ع)شرق اهواز،همزمان با ایام ماه مبارک‌رمضان  جشن روزه اولی ها در مقطع سوم ابتدائی برای دانش آموزان دختردر مدرسه نبوت یک،واقع در منطقه کوی نبوت اهواز،برگزار شد.

خانم نمدمالی فرمانده حوزه ۱۱(شهیده مریم‌فرهانیان) بسیج خواهران،با اعلام این خبر گفت:در این برنامه که با همکاری گروه جهادی مهر مهدوی پایگاه بسیج خواهران منهاج الزهرا(س)وبا هدف آشنائی دختران دانش آموزی که در سن ۹سالگی،به سن تکلیف رسیده اند با تعالیم و آموزه های،دینی و احکام شرعی مربوط به نماز و روزه و آداب مسلمانی برگزارشد،برنامه های متنوعی ویژه این دانش آموزان برگزارگردید.

نمد مالی گفت:برگزاری جشن تکلیف،محفل انس با قرآن‌کریم،رنگ آمیزی کاربرگ ماه رمضان،و اهدای هدیه از جمله این برنامه ها بود.که در پایان دانش آموزان جهت حضور در پایگاه های،بسیج خواهران و حلقه های صالحین در مساجد دعوت و تشویق شدند.

خانم‌نمدمالی گفت:از آنجائیکه دختران امروز مادران آینده این مرز و بوم هستند.این حوزه و‌مجموعه پایگاه های،بسیج خواهران در مساجد محلات در تلاشند که با اجرای،برنامه های فرهنگی متنوع زمینه ساز تحقق خانواده و جامعه ایرانی، اسلامی باشد.

خبرنگار:هانی خوش بیان

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها