خبرهای داغ:

طرح سفیران مهر در سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) از برگزاری طرح سفیران مهر در راستای امر به معروف و نهی از منکر در قالب تذکر لسانی در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۵۶۸۲
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه مبارک رمضان، طرح سفیران مهر به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه برگزار شد.

فاطمه اسیری فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در خصوص جزئیات اجرای این طرح در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در قالب اجرای این طرح تیم امر به معروف و نهی از منکر پایگاه در طی شب های ماه مبارک از ساعت ۲۱ الی ۲۳ در محدوده بلوار انقلاب، خیابان 22بهمن،12فروردین، مسجدجمعه، میدان امام، خیابان ارسطو، پلیس راه، میدان ولی عصر و بهداری سرخه حضور یافته و تذکر لسانی به چند مورد در خصوص بدججابی، روزه خواری و کم کاری اجتماعی داده شد.

او افزود: همچنین با فرا رسیدن شهادت مولی الموحدین امیرالمؤمنین (ع) و شب های قدر، مراسم احیا و عزاداری با حضور عموم مردم، نمازگزاران و بسیجیان در مسجد جمعه برپا و نوجوانان حلقه شهید محمدرضا غلام در مراسم شب قدر خواستار ظهور امام زمان (عج) شده و بنر و پوستر حجاب جهت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف نصب شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) خاطرنشان کرد: همزمان با روز قدس بسیجیان و حلقات صالحین شهید علی اکبر حسنان و شهید قربانعلی یعقوبی در راهپیمایی و نماز جمعه حضور پرشوری داشته و بیانیه این روز همراه با دکلمه خوانی توسط اعضای حلقه شهید محمدرضا غلام به عنوان سفیران مقاومت در مسجد جامع سرخه اجرا شد.

اسیری ادامه داد: نخستین جلسه ی مربی با سرگروها در فروردین ماه سال 1402 با حضور اعضا تشکیل و در طی این جلسه اعضا پیشنهادات و نظرات خود را در راستای برنامه های اجرایی عنوان کردند.

او با اشاره به برپایی برنامه ها با حضور کارشناسان گفت: با هدف ارائه توصیه های پزشکی به خواهران بسیجی، ولیان کارشناس بهداشت در جمع بسیجیان پایگاه حضور یافته و نکات بهداشتی در خانواده را عنوان و در ادامه با پرسش و پاسخ در خصوص بیماری ها همراه بود.

گفتنی است طرح سفیران مهر به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) نیز در سطح شهر برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار