خبرهای داغ:

نذر رهایی ۱۰ میلیارد ریالی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در بهبهان

ده میلیارد ریال کمک خیرین و نیکوکاران نیک اندیش در جشن گلریزان زندانیان جرائم غیر عمد زندان بهبهان برای آزادی زندانیان جمع آوری و هدیه شد.
کد خبر: ۹۵۰۵۹۰۳
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهبهان؛ 

جش گلریزان زندانیان جرائم غیر عمد زندان بهبهان در تالار مارون و با حضور امام جمعه، فرماندار رئیس دفتر نماینده مردم شهرستان بهبهان، مدیر عامل ستاد دیه 

استان خوزستان و جمعی دیگر از مسئولین استان و شهرستان در تالار مارون این شهرستان برگزار گردید .

در این مراسم ابتدا آقای داود بیاتی رئیس زندان شهرستان ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به مدعوین و تقدیر و تشکر از همکار ی بی دریغ آقای دادستان و دیگر دلسوزان در این مجموعه با اعلام شماره کارت ستاد دیه افزود ما منتظر لطف و عنایت شماهستیم تا با مراجعه به زندان و یا از طریق کارت بانکی کمک و مساعدت خودرا مرحمت فرمایید تا هرچه زودتر شاهد آزادی زندانیان غیر عمد در زندان باشیم . 

سپس امام جمعه پیرامون کمک مالی به درماندگان و گذشت از مال مطالبی بیان داشتند و با روشن نمودن چراغ اول کمک مبلغی را به این منظور اختصاص دادند. 

پس از آن آقای هاشمیان مدیر عامل ستاد دیه استان خوزستان طی سخنانی با اشاره به اینکه اکنون تعداد ۳۶۰ زندانی جرائم غیر عمد در استان خوزستان وجود دارد گفت بیش از ۳۰ نفر از این تعداد مربوط به شهرستان بهبهان هستند که امید است با عنایت خداوند منان و مساعدت مالی شما عزیزان حاضر در این مجلس بتوانیم تا روز عید فطر با آزادی این‌قبیل زندانیان دل خانواده های آنان را شاد نماییم .

  در این مراسم مبلغ یک میلیارد تومان از طرف خیرین و نیکوکاران نیک اندیش پرداخت و یا تعهد پرداخت داده شد. 

جا دارد از تلاش و زحمات آقایان بیاتی رئیس زندان و حاج حبیب الله طیبی و دیگر اعضای انجمن حمایت از زندانیان و سایر همکارانشان در این مجموعه و همچنین دکتر قاسمی نژاد دادستان شهرستان بهبهان که انصافا دلسوزانه خدمت می کنند تقدیر و تشکر گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار