فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

پایه و اساس پیشرفت در همه صنایع امنیت است

سردار شفائی گفت: پایه و اساس پیشرفت در همه صنایع امنیت است و امروز نقش ما در تحقق شعار سال نقشی مهم می باشد.
کد خبر: ۹۵۰۶۰۰۷
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج از چابهار، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در جمع پاسداران و بسیجیان شهرستان چابهار گفت: امیدواریم تقارن آغاز سال جدید با ماه پر فیض و برکت رمضان موجب خیرات و برکات برای همه شود.

وی افزود: سال قبل سالی خاص برای دشمن بود و آن ها با تمام توان برنامه ریزی کردند تا نظام اسلامی را با مشکل جدی روبرو کنند و برنامه آن ها این بود که نگذارند حرکت پر شتاب انقلاب اسلامی ادامه پیدا کند.

فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: دشمنان با توجه به شرایط ویژه ای که در شهر چابهار وجود داشت برنامه ویژه ای در این شهرستان داشتند که نتوانستند به اهداف خود برسند.

وی افزود: در سال جدید که به سال مهار تورم و رونق تولید نام گذاری شده است همت همه باید بر این باشد تا تورم مهار شود زیرا رشد تولید و پیشرفت به این بستگی دارد و این دو مسئله یعنی مهار تورم و رشد تولید رابطه مستقیم با هم دارند.

شفایی تصریح کرد: در زمینه تحقق شعار سال نقش ما نقشی بسیار مهم است چرا که پایه، اساس و زمینه توسعه به امنیت بستگی دارد.

وی افزود: پایه و اساس پیشرفت در همه صنایع امنیت است و امروز نقش ما در تحقق شعار سال نقشی مهم می باشد امسال باید به صورت جدی تر و با تمام ظرفیت کار کنیم و امیدوارم خداوند در این مسیر به کار ما برکت بدهد.

شفایی تصریح کرد: ما باید نسبت به انقلاب اسلامی بیش از گذشته معرفت داشته باشیم تا بتوانیم به شکلی بهتر و صحیح تر از آن پاسداری نماییم.

وی همچنین گفت: امروز ۲۹ فروردین روزی است که به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران نام گذاری شده و این روز فرصتی است تا ضمن یادآوری خدمات ارزنده این نهاد ارزشی از تلاش های غیور مردان ارتشی تقدیر و تشکر نماییم.

ارسال نظرات