خبرهای داغ:
مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان خبر داد

تولید ۷۰ عنوان کتاب صوتی در حوزه‌های مختلف در همدان

همدان- مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: بالغ بر ۷۰ عنوان کتاب را در حوزه‌های کودک، خاطره، تاریخ شفاهی، مستند روایی و مدافعان حرم و خاطرات همسران شهدا صوتی کردیم.
کد خبر: ۹۵۰۶۱۸۰
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد برخوردار در آیین رونمایی از کتاب صوتی انگلیسی «شهید الکرخ» و رونمایی از آرم نشان برنامه «ادبیات پایداری» که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و مسئولین صدا وسیمای مرکز همدان برگزار شد، اظهار کرد: برنامه ادبیات پایداری به همت صدا و سیما و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه ادبیات پایداری برای ارتباط گیری با مخاطبان و شنوندگانی که در حوزه ایثار و شهادت علاقه‌مند هستند، هر هفته چهارشنبه به صورت زنده با اجرای مریم آخوندی در حال پخش است که با مخاطبان زیادی روبرو شده است‌.

وی با بیان اینکه از کتاب شهید الکرخ نخستین کتاب صوتی به زبان انگلیسی در حوزه دفاع مقدس که مستند روایی شهید احمد روستایی، ترجمه عرفان «طالع اسلامی» به زبان انگلیسی برای مخاطبان غیر ایرانی ترجمه شده است، افزود: در صدد هستیم تا برگزاری کنگره شهدای استان این کتاب را به زبان‌های دیگر تولید کنیم.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: با همت صدا و سیما و اداره کل حفظ آثار، صدا و سیمای مرکز همدان به عنوان کمیته فرهنگی و اجتماعی شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس همدان در حوزه صدا، بالغ بر ۷۰ عنوان کتاب را در حوزه‌های کودک، خاطره، تاریخ شفاهی، مستند روایی و مدافعان حرم و خاطرات همسران شهدا صوتی کردیم.

وی ابرازکرد: مجوز بارگذاری در شبکه «ایران صدا» را دریافت کردیم که تاکنون بالغ بر ۵۰۰ هزار بار دانلود شده است.

برخوردار بیان کرد: این اتفاقات رقم می‌خورد و در صدد هستیم با همت دوستان پرتلاش در حوزه نشر فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات موثری انجام دهیم.

 

خبرنگار: فرزانه کیانپور

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار