توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین دانش آموزان آذربایجان شرقی

تبریز- مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: ۱۰ هزار بسته معیشتی با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش و مراکز نیکوکاری استان تهیه و بین خانواده‌های دانش آموزان نیازمند توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۰۶۲۵۰
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلامعلی ملامهدی گفت: پنج هزار بسته معیشتی سهم آموزش و پرورش و پنج هزار بسته نیز سهم مراکز نیکوکاری استان  آذربایجان شرقی بود که برای توزیع به تمام شهرستان‌های استان ارسال شد.

وی با قدردانی از خیران که در طول ایام سال کمیته امداد را برای اهداف انسانی یاری می‌کنند گفت: ۲۸۰ مرکز نیکوکاری در استان در طول سال در تمام مراسم‌ها این نهاد را یاری می‌کنند.

ملامهدی با بیان اینکه وظیفه ذاتی کمیته امداد کمک به افراد نیازمند است خاطرنشان کرد: ۲۱ هزار و ۵۰۰ دانش آموز تحت حمایت این نهاد هستند که از مردم برای حامی بودن این کودکان دعوت می‌کنیم.

حجت الاسلام پوررادی؛ مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با بیان اینکه این میزان بسته معیشتی برای اولین بار در کشور توزیع شد گفت: آموزش و پرورش ریالی برای این بسته‌ها هزینه نکرد بلکه خیران و موسسان مدارس غیردولتی هزینه این بسته‌های معیشتی را تقبل کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار