خبرهای داغ:

نهادینه‌سازی سیره شهدا در گروی صرف وقت و هزینه است

امام‌جمعه ماکو گفت: نهادینه‌سازی سیره و سبک زندگی شهدا یک امر خطیر است، پس این مهم زمانی محقق می‌شود، که وقت و هزینه صرف شده، سپس افراد کاربلد به‌کارگیری شوند.
کد خبر: ۹۵۰۶۵۲۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمحمد هاشمی، امام‌جمعه ماکو، روز گذشته 31 فروردین، در یادواره شهید سیدمحمد حجازی که در حسینیه سردار سلیمانی ماکو با حضور مسئولین برگزار شد، گفت: نهادینه‌سازی سیره و سبک زندگی شهدا یک امر خطیر، مهم و ضروری است، پس اگر می‌خواهیم در این زمینه گام برداریم، لازم است، وقت و هزینه صرف کرده و افراد متخصص و کاربلد را به کار بگیریم.

وی ادامه داد: جاری کردن سبک زندگی شهدا در جامعه اسلامی یک کار مهم و با دامنه‌ای وسیع است، نباید تصور کنیم، آنقدر سهل و آسان است، که با چاپ و انتشار چند عنوان کتاب، بازنشر چند مصاحبه و یک ویدیو این مهم محقق می‌شود.

امام‌جمعه ماکو اضافه کرد: باید برای این موضوع با برنامه‌ریزی دقیق و با استفاده از نظرات کارشناسان توانمند و انقلابی وارد عمل شویم؛ دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ده‌ها بازی رایانه‌ای، صدها فیلم‌سینمایی و شبکه‌های ماهواره‌ای برای خدشه به فرهنگ و باورهای ملت ما درست کرده‌اند.

حجت‌الاسلام هاشمی با بیان اینکه با برپایی همایش و سخنرانی، توزیع چند پلاکارد و امثال آنها نمی‌توان به تهدیدات فرهنگی دشمنان پاسخ مقتضی داد، گفت: برای خنثی کردن این تهدیدها ما نیز باید از ابزارهای نوین استفاده حداکثری را بکنیم.
وی اضافه کرد: شهدا با سهولت به این مقام رفیع دست نیافته‌اند، در ماه‌های مبارک رمضان و محرم و رجب، شب‌های عملیات محافل قرآنی و عاشورایی برپا کرده‌اند، با سوز دل از خدا خواستند، بتوانند بر دشمن غلبه کنند، درنهایت به مقام بلندی در نزد خلق و خدا دست پیدا کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار