خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام موحدی:

عدم وجود مرکز معاینه فنی در اسدآباد مایه سرافکندگی است

همدان-امام جمعه اسدآباد با اشاره به اینکه اسدآباد نیازی مبرم به مرکز معاینه فنی دارد، گفت: مایه سرافکندگی است که تاکنون این مرکز در شهر ایجاد نشده است.
کد خبر: ۹۵۰۷۰۲۶
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در جمع مردم اسدآباد در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: مرکز معاینه فنی پروژه بسیار مهم و گسترده‌ای نیست که این همه زمان صرف راه‌اندازی آن شود.

وی با بیان اینکه سزاوار نیست مردم شهرمان برای یک معاینه تا همدان یا کنگاور بروند، ادامه داد: مسئولین شهرستان چگونه این موضوع را می‌پذیرند؟

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه باید موضوع را حل کرد گفت: توقع داریم مسئولین، قوی وارد این موضوع شوند.

وی با اشاره به اینکه اسدآباد نیازی مبرم به مرکز معاینه فنی دارد، افزود: مایه سرافکندگی است که تاکنون این مرکز در شهر ایجاد نشده است.

موحدی در بخش دیگری از سخنانش به نبود مرکز آزمایش عدم اعتیاد گواهینامه در اسدآباد نیز اشاره کرد و گفت: از وظایف امام جمعه بیان مشکلات منطقه است.

وی با بیان اینکه چرا باید همشهری ما برای این تست ناچار به تردد تا همدان باشد؟ عنوان کرد: باتوجه به وجود مراکز آزمایشگاهی در شهر انجام این کار بسیار مشکل به نظر نمی‌رسد.

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه از مسئولین مرتبط با این موضوع درخواست دارم سریع‌تر مشکل را حل کنند، گفت: ایجاد این دو مرکز خواسته به حق امت متدین دیارسیدجمال است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات