خبرهای داغ:

برگزاری ستاد معین عتبات عالیاتِ مدیریت آموزش و پرورش شاهرود

شاهرود_ جلسه ستاد معین عتبات عالیاتِ مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شاهرود برگزار و اعلام شد، به زودی سند افتخار مجموعه مدیریت آموزش و پرورش با محوریت گسترش صحن حضرت زینب (س) اهدا خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۰۷۱۷۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱

برگزاری ستاد معین عتبات عالیاتِ مدیریت آموزش و پرورش شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، این نشست با حضور اعضای ستاد معین، معاونین مالی و پشتیبانی، پرورشی و تربیت بدنی و آموزشی و جمعی از کارشناسان دوایر مختلف مدیریت آموزش و پرورش شاهرود برگزار و موضوعات مرتبط در خصوص، فرهنگ سازی و ارائه گزارش عملکرد در سال گذشته محور اصلی آن بود.
عصمت السادات سیف مسئول واحد خواهران ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان؛ ضمن اعلام گزارشی از وجوه کسر شده از حقوق فرهنگیان اعلام کرد: به زودی سند افتخار مجموعه مدیریت آموزش و پرورش با محوریت گسترش صحن حضرت زینب سلام الله علی‌ها در کربلای معلی (در جوار حرم امام حسین علیه السلام) و نیز تقدیر نامه همکارانِ دخیل در این امر معنوی، تنظیم خواهد شد.
او همچنین از روند تکمیل و فرایند ساخت درب حرمین امامین عسگریین و اعزام متخصصین به نجف اشرف جهت مرمت ایوان حضرت علی (ع) و دیگر امور خبر داد و افزود: در حال حاضر پروژه خرید کاشی سردرب صحن حضرت زینب (س) در کربلا در دست اقدام است که هدیه‌ی تهیه هر کاشی ۲۵۰ هزار تومان بوده و نام فرد و یا اموات منظور، ظهر کاشی درج گردیده ماندگار خواهد شد.
خاطرنشان می‌گردد در حال حاضر، این مدیریت اولین و تنها تشکیل دهنده ستاد معینِ آموزش و پرورش در سطح کشور می‌باشد که از سال گذشته فعالیت خود را رسما آغاز نموده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها