برگزاری 205 برنامه در گیلان هم‌زمان با هفته بسیج کارگری

به گفته مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات گیلان، بیش از ۲۰۰ برنامه طی این هفته در گیلان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۵۰۷۳۱۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، عباس اسکندری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در دفتر خبرگزاری بسیج گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۴ هزار شهید کارگر کشور و ۴۱۸ شهید کارگر استان گیلان اظهار کرد: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات با به‌کارگیری نیروهای متعهد و متخصص انقلابی در جهت گسترش فرهنگ ایثار در عرصه تولید فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به پیش بینی اجرای ۲۰۵ برنامه در هفته بسیج کارگری در سطح گیلان بیان کرد: تهیه و توزیع پنج هزار و ۳۱۳ بسته معیشتی بین نیازمندان با مشارکت سازمان و واحدهای تولیدی استان و مشارکت در ساخت و بهسازی مسکن محرومان و پیگیری مطالبات جامعه کارگری از طریق متولیان کار و تولید استان از جمله این برنامه‌ها است.

مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات گیلان با تأکید بر اینکه یکی از رسالت‌های سازمان بسیج کارگران و کارخانجات تبیین فرمایشات رهبر انقلاب است، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در قالب نشست‌های معرفتی و بصیرتی و تشکیل جلسات هیئت‌های اندیشه‌ورز و ترویج و فرهنگ‌سازی گفتمان ولایت انجام شده است.

اسکندری با اشاره به برگزاری شیفت ایثار در کارخانجات استان گیلان تصریح کرد: شیفت ایثار با هدف اشاعه فرهنگ رزمندگان دوران دفاع مقدس بین کارگران تا بدون دستمزد در جهت ارتقای واحدهای تولیدی تلاش کنند، اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته بسیج کارگری در گیلان گفت: برگزاری جلسات اخوت کارگری و کارفرمایی، اعزام سفیران تولید به مدارس، تلاش برای ایجاد نشاط بین کارگران و کارفرمایان با برگزاری مسابقات ورزشی و بازدید دانش‌آموزان از واحدهای تولیدی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده است.

پایان پیام/

ارسال نظرات