خبرهای داغ:
دبیر شورای سیاستگذاری مجمع فرهیختگان گلستان:

لزوم استفاده از ظرفیت همه اقوام در توسعه گلستان

رسول گرگیج گفت: باید از ظرفیت همه اقوام برای توسعه استان، افزایش همدلی و مشارکت استفاده شود.
کد خبر: ۹۵۰۷۸۲۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

لزوم استفاده از ظرفیت همه اقوام در توسعه گلستان

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ رسول گرگیج در جلسه شورای سیاستگذاری مجمع فرهیختگان گلستان که با حضور سیدعلی مهاجر معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان برگزار شد با اشاره به اینکه محوریت اول شورای سیاستگذاری حفظ ارزش‌های نظام و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب است، اظهار کرد: در جریان اغتشاشات اخیر دشمنان نظام که در میادین مختلف شکست خورده، جنگ خانواده و فرهنگی را علیه ما آغاز کردند به همین دلیل با احیای ستاد امر به معروف و نهی از منکر به مقابله با دشمن برخواستیم.

وی سیاست‌های شورای سیاست‌گذاری را حمایت از برنامه‌های دولت و حمایت از سیاست‌های اجرایی  و سیاسی استان دانست و افزود: ما برای توسعه استان گلستان نگاه قومیتی نداریم و معتقدیم اگر فرصت اشتغالزایی در استان فراهم شود قطعاً همه از مواهب آن بهره‌مند خواهند شد.

دبیر و سخنگوی شورای سیاستگذاری مجمع فرهیختگان استان گلستان بیان کرد: ما امروز از دیوار قومیت‌ها عبور کرده به این معنا که قومیت را حذف نکرده بلکه به آن افتخار می‌کنیم اما بنا نیست برای اجرایی شدن برنامه‌های توسعه استان قومیتی فکر کنیم.

گرگیج گفت: استان گلستان با حضور  ۶۲ درصدی در انتخابات، یکی از استان‌های پیشرو بوده است، افزود: ما اعتقاد داریم فرزندان ما هم باید در آزمون و خطای انتخابات قرار بگیرند زیرا اگر مدیر ضعیف به کار گرفته شود نه تنها استان بلکه کشور متضرر خواهد شد.

وی هیئت‌اندیشه ورز را آغاز خوبی برای همراهی همه قومیت‌ها و استفاده از ظرفت همه نخبگان در راستای پیشرفت استان دانست و بیان کرد: باید از ظرفیت اقوام برای توسعه استان، افزایش همدلی و مشارکت استفاده شود.

دبیر و سخنگوی شورای سیاستگذاری مجمع فرهیختگان استان گلستان با تأکید بر اینکه باید مباحثه و مجادله را بیاموزیم و با همدلی مسائل استان را حل کنیم، گفت: امروز کسانی که در رسانه‌های بیگانه ادعای دلسوزی برای جوانان ما را دارند همان کسانی هستند که جوانان کشور را به شهادت رسانده و در حمله به خوزستان و غرب کشور به ما رحم نکردند.

گرگیج با اشاره به اینکه تمام شعارهای رهبر انقلاب آگاهانه و حساب شده است، گفت: با نگاهی به گلزار پاک شهدا به وضوح مشاهده می‌کنیم، آنچه مدعیان آزادی در رسانه‌های بیگانه شعار می‌دهند دروغی بیش نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار