فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع):

شهید مطهری الگوی بزرگ عرصه علم و بصیرت است

فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: شهید مطهری اسوه‌ بزرگ عرصه علم و بصیرت است و باید این دانشمند قرن را بیشتر شناخت و آثار ارزشمند این استاد فرزانه را معرفی کرد.
کد خبر: ۹۵۰۷۹۲۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار پاسدار یدالله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر در جلسه هماهنگی هفته عقیدتی سیاسی در تیپ امام صادق (ع) با تبیین شخصیت علمی و دینی استاد مطهری خاطر نشان کرد: نکوداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، تکریم انسان‌هائیست که از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند و با تمام توان زنگار جهل و نادانی را از وجود فرزندانمان زدوده و جانشان را به گوهر علم و ادب و معرفت می‌آرایند.

 

وی ادامه داد: شناخت صحیح شهید مطهری واجبی است که برعهده همه فعالان عرصه فرهنگ و علم قرار دارد و باید در این باره تلاش کنند.

 

سردار کشاورز افزود: شهید مطهری اسوه‌ بزرگ عرصه علم و بصیرت است و باید این دانشمند قرن را بیشتر شناخت و آثار ارزشمند این استاد فرزانه را معرفی کرد.

 

فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) در ادامه با اشاره به شخصیت آیت‌الله شهید مرتضی مطهری، اظهار داشت: تولید تئوری‌های دینی مبنی بر مسائل اسلامی، آسیب‌شناسی و کارشناسی عمیق مفاهیم دینی، تبیین و آسیب‌درمانی دینی و اسلامی، تعلیم و تربیت نیروی انسانی کارآمد در عرصه شبکه تفکر دینی از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار بود.

 

وی با بیان اینکه مطهری در حصار علم، کلام و فلسفه گرفتار نشد، خاطرنشان کرد: شهید مطهری شخصیت بی‌نظیری بود که در علم کلان وارد شد به طوری که کسی به وسعت مطهری در حوزه کلامی جدید وارد نشده است.

 

سردار کشاورز بیان داشت: علامه مطهری با قلم، گفتار و رفتار خود در نشر و احیای معارف اسلامی مؤثر بود و خدمت‌های بسیار شایانی را برای نظام جمهوری اسلامی انجام داد.

 

وی با برشمردن ویژگی‌های متعدد و خاص شهید مطهری عنوان کرد: این شهید بزرگوار به خود پرداخته و وجود خویش را کامل کرده بود.

 

سردار کشاورز ابراز داشت: مطهری در تکمیل دین نیز زحمات زیادی را متحمل شد و مجاهدت‌های فراوانی را در این راه داشت.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار