خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان خبر داد

برگزاری همایش «حکمت مطهر» به مناسبت هفته عقیدتی در همدان

همدان- مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان از اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت همدان خبر داد و گفت: محوری‌ترین برنامه این هفته برگزاری همایش «حکمت مطهر» است.
کد خبر: ۹۵۰۷۹۷۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
برگزاری همایش «حکمت مطهر» به مناسبت هفته عقیدتی در همدان

سرهنگ علی مختاری معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه اظهار کرد: محوری‌ترین رسالت عقیدتی سیاسی تقویت باورها و اعتقادات دینی و ایجاد زمینه رشد و تعالی معنوی و بصیرتی آحاد کارکنان سپاه و فرماندهان بسیج است.

وی افزود: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج فرصت مناسبی برای قدردانی از زحمات و تلاش مدیران، مربیان و اساتید در عرصه‌های مختلف دینی، اعتقادی، تربیتی و اخلاقی است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: به مناسبت گرامیداشت این هفته سپاه ناحیه همدان با ایجاد فضای همدلی، برادری و ارتباط موثر با مجموعه فرماندهی و با به کارگیری از ظرفیت مربیان توانمند به ویژه طلاب وظیفه در انجام مأموریت‌های خود به ویژه آموزش‌های عقیدتی سیاسی، برنامه‌های متنوعی را در قالب مباحث احکام، اعتقادات، اخلاق و دانش سیاسی در گستره حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج به مرحله اجرا گذاشته است.

وی گفت: یکی دیگر از رسالت‌های عقیدتی سیاسی، در واقع نصب العین قرار دادن رهنمودها و تدابیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب است.

مختاری به بیان برنامه‌های این هفته پرداخت و ابراز کرد: در هفته عقیدتی سیاسی بیش از ۱۰ عنوان برنامه در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود و محوری‌ترین برنامه این هفته برگزاری همایش «حکمت مطهر» است.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های این هفته حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهدای معلم، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقه ویژه سربازان، تجلیل از مربیان و اساتید عقیدتی، تجلیل از هادیان سیاسی، ارسال پیامک از جملات قصار شهید مرتضی مطهری برای مربیان عقیدتی، پیاده روی پرسنل، سربازان و مربیان عقیدتی و... است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار