خبرهای داغ:

رسیدگی به مشکلات بیش از ۳ هزار شهروند خوزستانی در حوزه زمین و مسکن

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: در جریان سفر سه روزه رئیس‌جمهور و هیات همراه به استان خوزستان، بیش از ۳ هزار درخواست مردمی با موضوع مشکلات حوزه زمین و مسکن به میز خدمت سازمان ملی زمین و مسکن ارائه شده است.
کد خبر: ۹۵۰۸۱۴۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، ارسلان مالکی سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه میز خدمت این سازمان با نمایندگانی از سوی حوزه‌های املاک و حقوقی، فنی و مهندسی و طرح نهضت ملی مسکن تشکیل شده بود، افزود: در طی سه روز استقرار همکاران ما در میز خدمت، به بیش از ۳ هزار درخواست و نامه مردمی پاسخ داده شد.

 

وی در خصوص هدف از استقرار این میز همزمان با سفر رئیس‌جمهوری و اعضای هیات دولت، اظهار کرد: محل استقرار میزهای خدمت در شهر اهواز با هدف سهولت دسترسی شهروندان برای طرح مطالبات، انتقادات و پیشنهادات به مسئولان مربوطه برپا شد و در شهر اهواز حدود ۳۰ میز خدمت از طرف دستگاه‌ها و نهادهای دولتی برپا شده بود.

 

گفتنی است در میزهای خدمت که با عنوان طرح ملی خدمت میدانی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شهر اهواز برپا شده بود، نمایندگان ویژه وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مختلف، با اختیار کامل برای ارتباط مستقیم مردمی به مدت سه روز از ششم تا هشتم اردیبهشت‌ماه از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر حضور داشتند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار