فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) کاروان‌های پیاده و سواره از استان عازم مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۰۸۱۸۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت،سردار محمد عبدالله‌پور روز شنبه در جلسه ستاد ارتحال امام (ره) در رشت اظهار کرد: به دلیل کرونا و همزمانی با ماه مبارک رمضان با سالگرد امام راحل(ره) چند سالی کاروان پیاده به مراسم ارتحال اعزام نشدند اما امسال این کاروان اعزام خواهد شد.

وی با بیان اینکه گیلان یکی از محدود استانهایی است که کاروان پیاده به مراسم ارتحال اعزام می‌کند، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده ۳۱۳ نفر در غالب کاروان زائران پیاده در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده قصد داریم تا بیشتر جوانان متولد ۶۸ به بعد که امام را ندیدند اما عاشق بنیانگذار انقلاب هستند در این کاروان حضور یابند.

فرمانده سپاه قدس گیلان اضافه کرد: این کاروان به مدت ۱۱ روز مسیر گیلان تا مرقد مطهر امام خمینی(ره) را طی می کند و شب قبل از آغاز مراسم ارتحال در آن مکان حضور خواهند یافت.

وی بیان کرد: یکی از اهدف مهم ما نیز برای حضور کاروان پیاده گیلان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) اقدامات فرهنگی است که بسیار مهم می باشد چون این افراد به عنوان نمایندگان مردم گیلان در این مراسم حضور می‌یابند و از سویی بنا به ظرفیت هر شهرستان تعدادی اتوبوس نیز به صورت کاروان سواره در مراسم ارتحال امام راحل(ره) شرکت می‌کنند.

سردار عبدالله‌پور خاطرنشان کرد: به هر حال سپاه متولی اعزام کاروان‌های پیاده و سواره گیلان است که برای برپابی هرچه باشکوه‌تر اعزام این کاوران‌ها تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

وی در ادامه به شاخصه‌های حضرت امام خمینی(ره) نیز اشاره و اظهار کرد: حضرت امام راحل(ره) قطب نمای انقلاب اسلامی است و هر زمانی که بخواهیم به حرکت انقلابی خود نگاه کنیم باید در راستای اهداف آن مردبزرگ باشیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: استکبار ستیزی، مبارزه با ظالمان، عدالت خواهی، عدالت محوری و مردم محوری از شاخصه‌های امام راحل است و خوشبختانه پس از گذشت ۴۴ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم ما همچنان در راستای آرمان‌های امام گام بر می‌دارند.

جلسه ستاد ارتحال امام راحل(ره) در گیلان به ریاست اسدالله عباسی استاندار این استان در رشت برگزار شد که در این جلسه برخی از مدیران گیلان نیز حضور داشتند.

پایان پیام/

ارسال نظرات