دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند با حجت‌الاسلام راشکی

همزمان با ۱۲ اردیبهشت ماه روز تشکیل عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرهنگ پاسدار حسین فروغی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند با حجت‌الاسلام والمسلمین راشکی امام‌جمعه شهرستان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۵۰۸۸۶۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، همزمان با ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری که به نام روز  عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، و معلم نامگذاری شده است، سرهنگ پاسدار حسین فروغی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند به همراه حجت‌الاسلام آل حبیب، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج، با حجت‌الاسلام والمسلمین راشکی امام‌جمعه شهرستان  دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدارحجت الاسلام محمد راشکی، امام جمعه شهرستان هیرمند با اشاره به نکات شاخص شخصیت وجودی علامه شهید مرتضی مطهری، تسلط کامل علامه مطهری بر علوم مختلف را از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن استاد شهید سرافراز ياد کرد و گفت: منافقین کوردل پس از آنکه در گفتگوهای چهره به چهره نتوانستند، بر تفکر ناب و استدلال‌های روشن استاد مرتضی مطهری غلبه کنند، با هدف اینکه می‌توانند این انسان اندیشمند و فیلسوف ژرف اندیش را از سر راه خود بردارند، حذف فیزیکی و ترور این شخصیت انقلابی را در دستورکار خود قرار دادند.

امام جمعه هیرمند با تأکید بر لزوم ترویج و گسترش فرهنگ فداکاری و از خودگذشتگی در میان جامعه خاطرنشان ساخت: یکی از،نیازهای اساسی جامعه ما در این دوره از عمر پربرکت انقلاب اسلامی پرورش نیروهای مخلص و فداکار است.

حجت الاسلام راشکی ادامه داد: شخصیت‌های اندیشمند و متعهد همچون سردار شهید سلیمانی، استاد شهید مطهری و شهدای گلگون کفن ایران اسلامی، که در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس سینه را آماج حملات ددمنشانه و گلوله‌های سُربی دشمن بعثی نمودند نیروهای مخلص و متعهدی بودند که در راستای حفظ ارزشها و آرمانهای انقلاب گام برداشتند.

سرهنگ پاسدار حسین فروغی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند نیز با تبریک آغاز هفته معلم و عقیدتی سیاسی، با اشاره به این مطلب که شهید مطهری از معماران مقابله با جنگ نرم در عصر حاضر است، گفت: استاد مطهری در عرصه‌های تاریخ، فلسفه، مسائل اجتماعی و اقتصادی نوآوری داشت.

وی افزود: مقابله با تفکرات و عقاید منافقین و گروهک فرقان در رأس اقدامات مبارزاتی و علمی این شهید وارسته قرار داشت.

سرهنگ فروغی بیان کرد: استاد مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی است و همواره در سایه حرکت امام خمینی(ره) قلم می‌زد و قدم برمی‌داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار