فرمانده پایگاه بسیج کارمند شهدای اداره کل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

جلسه تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج کارمند اداره کل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۸۹۲۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، این مراسم با حضور با حضور داوید صادقی مدیر کل ثبت احوال استان، ارژنگ تند پور مسول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان و معاونین اداره کل در سالن جلسات ثبت احوال برگزار شد.
در این نشست مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان
از همکاری مدیر کل و مجموعه مدیران ثبت احوال استان تقدیر کرد و از نقش این سازمان در بحث فرهنگ نامداری اسلامی برای فرزندان و ارائه تحلیل آمار درست برای تصمیم گیری و تصمیم سازی در زمینه های مختلف کشور و کمک به طرح رشد جمعیت اشاره کردند.
مدیر کل ثبت احوال استان نیز از خدمات و نقش بسیج ادارات درکار آمدی نظام اداری کشور واستان تقدیر و تشکر کرد.

در پایان آقای صادقی بعنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج شهدای ثبت احوال استان معرفی و از خدمات آقایان پرهیزکار و ابراهیمی مسئولین سابق تجلیل شد.

فرمانده پایگاه کارمند اداره کل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدفرمانده پایگاه کارمند اداره کل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدفرمانده پایگاه کارمند اداره کل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدفرمانده پایگاه کارمند اداره کل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدفرمانده پایگاه کارمند اداره کل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار