خبرهای داغ:
مسئول دفتر شورای نگهبان استان گلستان:

هدف دشمن در جنگ تخریبی، حیازدایی و تخریب فرهنگ خانواده است / در اغتشاشات اخیر هر ۱۰۰ ثانیه یک دروغ به مردم تحمیل شد

بهمنی نژاد گفت: دشمن به دنبال تسخیر ذهن ها و اراده هاست و از طریق ابزار رسانه و استفاده از نهادهای بین المللی برای فشار بر کشورها و رسیدن به هدف خود استفاده می کند.
کد خبر: ۹۵۰۹۰۹۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲

هدف دشمن در جنگ تخریبی، حیازدایی و تخریب فرهنگ خانواده است / در اغتشاشات اخیر هر ۱۰۰ ثانیه یک دروغ به مردم تحمیل شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حمیدرضا بهمنی نژاد مسئول دفتر شورای نگهبان و از هادیان سیاسی استان گلستان در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه گرگان عنوان کرد: با توجه به هجمه های دشمنان علیه کشور، شناخت دشمن و بالاتر از آن شناخت روش و شیوه های دشمن بسیار مهم است.

بهمنی نژاد سیر تحول تاریخی استعمار را ۳دوره عنوان کرد و بیان داشت: اولین دوره استعمار مربوط به دوره کهن و یا کلاسیک است که در آن استعمارگران به صورت مستقیم از زور و حمله نظامی استفاده می کردند و به دلیل تحمیل هزینه زیاد منسوخ گردید.

وی ادامه داد: در استعمار نو که بعد از جنگ جهانی دوم آغاز گردید استعمارگران سلطه بر کشورها را از طریق حاکمان و کارگزاران داخلی اعمال می کردند.

مسئول دفتر شورای نگهبان استان گلستان استعمار فرا نو را خطرناک ترین و پیچیده ترین روش استعمار دانست و اذعان داشت: در این روش استعمارگران به دنبال ایجاد تغییرات زیربنایی و اساسی در جهان بینی ها، فرهنگ ها و ارزش ها هستند.

وی افزود: دشمن در این روش استعمار، به دنبال تسخیر ذهن ها و اراده هاست و از طریق ابزار رسانه و استفاده از نهادهای بین المللی برای فشار بر کشورها و رسیدن به هدف خود استفاده می کند.

بهمنی نژاد یکی دیگر از اهداف کشورهای استعمارگر را حیازدایی و تخریب فرهنگ خانواده دانست و تصریح کرد: در اغتشاشات سال گذشته کشور درگیر یک نبرد ادراکی و شناختی شد و تغییر حقایق و دروغ پردازی تکنیکی بود که رسانه های دشمن مورد استفاده قرار دادند و در هر ۱۰۰ ثانیه یک دروغ را به مردم کشور تحمیل کردند.

وی گفت: راهکار مقابله با جنگ ترکیبی، مراقبت از رفتار دشمن و همچنین مراقبت از خود است؛ در این جنگ لبه تیغ حقایق و باطل خیلی به هم نزدیک است و باید مراقب باشیم در دام دشمن گرفتار نشویم.

هادی سیاسی استان در پایان تاکید کرد: در شرایط فتنه باید نگاهمان به خیمه امام و ولی جامعه باشد؛ هرکسی از خیمه امام و ولایت دور شد در دام فتنه گران خواهد افتاد و کسانی که مداوم گوش به فرمان امام جامعه باشند نجات پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها