خبرهای داغ:
در گفتگوی خبرگزاری بسیج با معلم جهادگر؛

جهاد فرهنگی و محرومیت زدایی با همت معلم خرمشهری

الهام سرخی، فرهنگی و معلم خرمشهری است که با عشق و علاقه به دانش آموزانش تدریس و تعلیم می کند وبه عنوان مدیر گروه جهادی در حیطه مسائل فرهنگی، عفاف و حجاب و کمک جهادی هم در مناطق کم برخوردار فعالیت می کند.
کد خبر: ۹۵۰۹۱۳۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر به مناسبت هفته معلم مصاحبه ای با یکی از بانوان معلمِ بسیجی انجام داده است که ضمن تبریک روز معلم به همه معلمین عزیز و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی متن مصاحبه تقدیم حضور مخاطبین گرامی خبرگزاری بسیج می شود. 

لطفا خودتان را معرفی کنید؟

  بسم الله الرحمن الرحیم

 سلام علیکم ضمن تبریک روز معلم به همه همکاران محترم و خداقوت به شما اینجانب الهام سرخی هستم .

 

سرکار خانم سرخی مدرک تحصیلی جنابعالی چی هست و اینکه بفرمایید در چه مقطعی تدریس می کنید؟ بنده کارشناسی مترجمی زبان ، رنج سنی کودک و نوجوان تدریس و فعالیت می کنم. 

جهاد فرهنگی و محرومیت زدایی با همت معلم خرمشهری

بفرمایید چندسال سابقه تدریس دارید ودر پایه چندم تدریس می کنید؟

 ۵ سال سابقه تدریس دارم و در حال حاضر در مدارس پیش دبستانی، پایه اول فعالیت دارم و باتوجه به رشته تحصیلی که دارم مدرّس زبان درمقاطع تحصیلی پایه های هفتم، هشتم و نهم هستم. 

 

  چرا معلمی رو انتخاب کرده اید؟ هدف و انگیزه تون چی بوده؟ زمانی که دانش آموز بودم همیشه آرزوی معلم شدن رو در ذهنم می پروراندم، علاقه به کار کودک و شوق به آموزش آنها و همین طور در زمینه پرورش و تربیت از دانش آموزانم ایده می گیرم .

 

 آیا در کنار معلمی شغل دیگری هم دارید یانه؟ لطفا کمی توضیح بدهید؟ خیر، علاقه زیاد به مطالعه و همین طور آموزش برای بچه ها این انگیزه رو در من پرورش داد که فقط در همین زمینه فعالیت کنم، در واقع کار با دانش آموز و علاقه مندی به مباحث آموزشی و تربیتی در زمینه بلوغ فکری و شخصیتی خودم خیلی تاثیر گذار بوده و بحمدالله باعث رشد وتعالی شخصیتی من شده است.

 

 بعنوان آخرین سوال بفرمایید در چه زمینه جهادی فعالیت می کنید؟ عمرانی، فرهنگی، آموزشی و...؟ 

خداراشکر توفیق دارم مدیریت گروه جهادی سربازان ولایت و مسئول کمیسیون بانوان کانون خدمت رضوی و یکی از اعضای خادمیاران رضوی هستم که در چند سال گذشته در شهرستان به صورت گسترده در حیطه ی پرورشی، تربیتی،آموزشی ،فرهنگی، در زمینه ترویج عفاف و حجاب و کارهای جهادی در مناطق کم برخودار و محرومیت زدایی در مدارسِ روستاهای مسیر شلمچه، فعالیت میکنم ،همچنین با گروه های جهادی حوزه های بسیج خواهران همکاری داشته و در تمامی زمینه های اهداف و ماموریت های بسیج حضور داشته و انجام وظیفه می نمایم. 

 

سید فخرالدین موسوی صالحی

خبرنگار خبرگزاری بسیج ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر

جهاد فرهنگی و محرومیت زدایی با همت معلم خرمشهری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار