خبرهای داغ:

اهدای ۵۰ کیلوگرم هندوانه و 50 کیلوگرم مرغ به نیازمندان محله

مسوول بسیج سازندگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه از اهدای ۵۰ کیلوگرم هندوانه و 50 کیلوگرم مرغ به خانواده‌های نیازمند در محله خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۹۲۱۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  بسیج از سرخه، در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه، در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند خواهران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) با یاری خیرین اقدام به تهیه و توزیع 50 کیلو گرم مرغ منجمد و 50 کیلوگرم هندوانه بین خانواده های کم برخوردار و بی بضاعت در محله کردند.

صدیقه مونسان مسوول بسیج سازندگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) در حاشیه این اقدام جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طی سال جاری بسیج سازندگی پایگاه طرح های محرومیت زدایی بسیاری را در راستای خدمت به اقشار نیازمند جامعه در دستور کار دارد تا گوشه ای از مشکلات این قشر عزیز مرتفع شود.

او افزود: این اقدام با مشارکت خیرین در ادامه زنجیره کمک‌های معیشتی و مومنانه به منظور کمک به خانواده‌های محروم و نیازمند صورت پذیرفته و از طریق پایگاه‌ بسیج به این خانواده ها تحویل داده می شود.

مسوول بسیج سازندگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه داد: در این راستا ۵۰ کیلو گرم هندوانه به همت یک خیر به پایگاه اهدا و توسط گروه فرهنگی و جهادی شهید ابراهیم سیادت پایگاه بین خانواده‌های نیازمند در محله توزیع شد.

مونسان با بیان اینکه مدال افتخار بسیج و سپاه خدمت به مردم در همه عرصه هاست اضافه کرد: توزیع ۵۰ کیلو گرم مرغ بین نیازمندان به ارزش 25 میلیون ریال با یاری خیرین و جهادگران انجام شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار