مسئول سیاسی تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

مردم نیروی محرکه نظام و مسئولین هستند

مسئول سیاسی تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت:مردم نیروی محرکه نظام و مسئولین هستند.
کد خبر: ۹۵۰۹۲۶۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ، سید محمد حسن موسویان مسئول سیاسی تیپ ۱۲ قائم آل محمد(عج)استان سمنان در بین کارکنان این رده ضمن اشاره به نامگذاری شعار سال توسط رهبر انقلاب گفت:تحقق شعار و تحولات سیاسی و اقتصادی اینگونه نیست که یک شبه اتفاق بیافتد و اصلاح شود.زیرا ساخت یک نظام اقتصادی و سیاسی زمان بر است و برای کشوری مثل ما که مخالف و دشمن بسیار دارد ، به مراتب سخت نر هم است.و به همین دلیل است که رهبر انقلاب هرساله تاکید می نمایند که شعار سال گذشته را نباید فراموش کرد و ضمن توجه به شعار سال گذشته شعار سال جدید را ابلاغ می فرمایند.
موسوی ادامه داد: در حال حاضر کشور ما به اعتراف کارشناسان داخلی و خارجی با سرعت خوبی در حال رشد و پیشرفت است که باید زوایای مختلف آن را در نظر گرفت.این یکی از نکات مثبت نام گذاری شعار سال است و نکته مثبت بعدی نامگذاری شعار سال این است که دغدغه مندی و مطالبه گری در بین مردم و مسئولین ایجاد می شود و سطح سواد و آگاهی عمومی مردم جامعه بالا می رود.
لذا اینجاست که حضرت آقا به اعتماد به نفس ملی اشاره می کند و می فرمایند وقتی ذهن ها فعال شود ، راه حل های برون رفت از مشکلات نیز از ذهن ها تولید خواهد شد.
مسئول سیاسی تیپ۱۲ در ادامه گفت: طرح مسئله تحول برای عموم مردم یک نکته اساسی دیگری است که در دنیا و در اغلب کشورهای دنیااعتقاد دارند این گونه مسائل باید در بین نخبگان مطرح و حل شود. ولی در ایران با وجود رهبر انقلاب اینچنین نیست و حضرت آقا این نگاه و نظر را دارند که اگر این مسائل با مردم مطرح نشود ممکن است به فراموشی سپرده شود. لذا مردم را نیروی محرکه نظام و مسئولین میتوان دانست.
این کارشناس مسائل سیاسی در پایان خاطر نشان کرد: دشمن در این میان به دنبال ضربه زدن به نقاط قوت نظام اسلامی است.و به دنبال فراموشی اسلام ناب امام و آرمان های امام خمینی(ره).لذا نقاط قوت در انتقاد ها و تحول ها نباید به اشتباه مورد حمله نیروهای خودی قرار بگیرد.اینکه موضوع تحولی را مطرح نماییم و در کنارش خواسته یا ناخواسته نقاط قوت نظام و کشور را مورد حمله قرار دهیم نکته ای است که نباید اتفاق بیافتد و باید مورد توجه قرار بگیرد.
در این میان نیاز به هوشیاری است و نیاز به شناخت نقاط قوت نظام و کشور.که رهبر معظم انقلاب اولین نقطه قوت را بنیه مستحکم نظام و مردم ایران اسلامی دانسته اند که تمام مسئولین باید خود را خادم و نوکر این مردم و نظام بدانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار