خبرهای داغ:

حجت الاسلام حسینی دیباجی:شهید مطهری تجلی حقیقی مقام معلم است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت:شهید مطهری بعنوان یک فیلسوف،متفکر و بهترین اسوه و تجلی مقام معلم است که شهادت در راه خدا اجر مجاهدت ها و تلاش های این شهید گرانقدر بود.
کد خبر: ۹۵۰۹۲۷۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان همزمان با هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و هفته معلم و شهادت شهید استاد مطهری حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی دیباجی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن تبریک روز معلم به همه معلمان، مربیان سپاه و بسیج با اشاره به شخصیت شهید مطهری اظهار کرد: این شهید یک متفکر بزرگ بود و این موجب شد تا امام راحل و مقام معظم رهبری تاکید کنند کتاب های شهید مطهری بدون استثنا قابل استفاده است. این نشان از تفکر جامع این شهید دارد که استفاده از کتاب های او به همه جوانان سفارش شده است.
او با اشاره به برنامه سپاه و بسیج گفت: در حال حاضر ۱۴۷ مربی عقیدتی سیاسی داریم که این مربیان در طول سال برای پاسداران، سربازان و بسیجیان پایگاه های مقاومت برنامه هایی داشته و مبنای آن ها مباحث و موضوعات عقیدتی، شبهات اعتقادی و گره های ذهنی که ممکن است برای هرگروه نامبرده پیش آمده در طی کلاس هایی که با عنوان «نور مبین»، «طرح صادقین» و «طرح ناصرین» برگزار و به سوالات و شبهات پاسخ داده خواهد شد.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: برگزاری این کلاس ها به عنوان برنامه عقیدتی و اعتقادی است و همانطور که گفته شده اصول دین جزء مباحث تحقیقی است و نه تقلیدی، در حقیقت مربیان ما مباحث اصول دین را به صورت تحقیق، پرسش و پاسخ و رفع شبهات برای پاسداران، سربازان و بسیجیان پایگاه های مقاومت و حوزه ها تشریح و به این صورت مبنای اعتقادی آن ها را محکم می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها