مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

سه نشانه خوشبختی از نگاه شهید مطهری«تجربه ازدیروز،استفاده از امروز و امیدبه فردا» است

به گفته مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان شهید مطهری «تجربه از دیروز ، استفاده از امروز و امید به فردا » را سه نشانه خوشبختی می داند.
کد خبر: ۹۵۰۹۳۳۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه‌اشرفیه،حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی در همایش بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج شهرستان ضمن گرامیداشت مقام استاد شهید مطهری و تبریک روز معلم از ضرورت تلاش شبانه روزی افراد در توطئه های دشمن گفت .

وی افزود: دشمن چادر، قرآن ، نماز ،دین بسیج ، انقلاب را دشمن می داند و برای مقابله با همه اینها دست به توطئه های فراوان می زند .

حجه الاسلام والمسلمین محمدی با اشاره به اعتقاد و باور شهیدمطهری که انسان خواهان سعادت و کمال راهی جز درمسیر مقدس اسلام و عمل کردن به دستورات آسمانی ندارد تصریح کرد: خدا، اسلام و قرآن سعادت دین و آخرت را در عمل به دستورات بیان کرده است و دشمن این را فهمید ،استاد شهید مطهری در عمل به دستورات الهی به منظور رسیدن به سعادت تمام عمر شریف خود را صرف اسلام شناسی و اجتهاد کرد.

وی افزود: شهید مطهری «تجربه از دیروز ، استفاده از امروز و امید به فردا » را سه نشانه خوشبختی می داند درحالی که امروز زندگی افراد در حسرت دیروز ، اتلاف امروز و ترس از فردا قرارداده شده است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان از دغدغه های شهید سرفراز، شهید مطهری در حوزه سبک زندگی گفت و اظهار کرد: دشمن با تغییر سبک زندگی نوع نگرش ما را تغییر داده است بسیاری از افراد که حاضر به بازی در زمین دشمن با دریافت هزینه شدند مصداق تغییر سبک زندگی است.

وی با تاکید به سبک زندگی دینی و پایبندی به ازدواج گفت:قرآن کریم ازدواج را امر مقدّسی می‌داند و آن رابا معیارهای تقوا، عقل، اخلاق نیک و همتایی در انتخاب همسر تشویق می کند. در ادامه این همایش جمعی از فعالان حوزه نمایندگی ولی فقیه مورد تقدیر قرار گرفتند .

پایان پیام/

ارسال نظرات