مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه کاشمر در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

«جهادتبیین» بدون دشمن‌شناسی و زمان شناسی، امکان پذیر نیست/شهید «مطهری» در هجوم شبهات و فتنه ها راه برون رفت پیدا می کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر باتاکید اینکه «جهادتبیین» بدون دشمن‌شناسی و زمان شناسی، امکان پذیر نیست، گفت: علاوه بر این ویژگی های علامه مطهری، این شهید عزیز در هجوم شبهات و فتنه ها راه برون رفت را به دستی پیدا می کرد.
کد خبر: ۹۵۰۹۵۰۶
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی کاشمر حجت الاسلام علیرضای چهکندی نژاد در گفتگو با خبرنگار بسیج با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و با برشمردن ویژگی های بارز استاد مطهری، اظهار کرد: یکی از ویژگی های مهم شهید مطهری دشمن شناسی او بود، اگر این شهید عزیز درست عمل و قوی عمل می‌کرد دلیلش این بود که دشمن را خوب می شناخت و تسلط کافی براو داشت، لذا راهبردهای دشمن و شیوه های آن را به درستی آگاه و با توجه به راهبردهای و شیوه های دشمن به مبارزه بر می خواست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر، گفت: ویژگی دیگر شهید مطهری زمان شناسی او بود، لذا همانطور که در روایات اسلامی ما آمده کسی که آگاه به زمان خودش باشد حوادث و شبهات به سمت او هجمه نخواهد کرد و در هجوم شبهات و فتنه ها راه برون رفت را پیدا می کرد و این دو ویژگی از او یک شخصیت برجسته در مبارزه با دشمن ساخته بود.

وی ویژگی سوم از استاد شهید مرتضی مطهری را بحث جهاد تبیین برشمرد و تاکید کرد: «جهاد تبیین» بدون دشمن‌شناسی و زمان شناسی، امکان پذیر نیست و  این از ویژگی های بارز علامه شهید «مطهری» بود که در هجوم شبهات و فتنه ها راه برون رفت را به دستی پیدا می کرد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه کاشمر در ادامه گفت: هادیان سیاسی، مربیان عقیدتی و معلمین عزیز و گرانقدر و همه کسانی که در شرایط پیچیده جنگ شناختی و ترکیبی دشمن، در عرصه جهادتبیین در حال جهاد هستند، لازمه کار این است که دشمن و زمان را خوب بشناسیم و بعد در جهاد تبیین ورود پیدا کنیم.

چهکندی با اشاره به ویژگی های دیگری از استاد شهید مرتضی مطهری عنوان کرد: شهید مطهری رحمت الله علیه در همه ابعاد اعتقادی، مباحث اخلاقی، و مباحث اجتماعی - سیاسی تسلط و ورود پیدا می کرد.

وی در پایان دیدار با امام جمعه  شهرستان، گلباران مزار شهدا، سرکشی از خانواده معظم شهدا، نشست های جهاد تبیین ناحیه ای با استفاده از ظرفیت هادیان سیاسی استان، نشست های بصیرتی سیاسی در پایگاه‌های مقاومت بسیج، برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب ارزشمند یک ون شبهه با جوایز ارزشمند برای خانواده همکاران و همچنین برگزاری اردوهای فرهنگی تفریحی برای پایوران ،سربازان در طول هفته عقیدتی سیاسی را در راستای گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها