خبرهای داغ:

همزمان با هفته جمعیت نشست بصیرتی در پایگاه نرجس خاتون اروانه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستا اروانه از برپایی نشست بصیرتی با محوریت فرزند آوری و حضور یک مادر با چهار فرزند در این برنامه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۹۷۳۱
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته معلم مراسم تقدیر از مربیان کلاس های قرآن پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستای اروانه در سرخه برگزار شد.

صنم طاهری فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با هفته جمعیت هیئت منتظران پایگاه با حضور اعضای شورا و بسیجیان با سخنرانی سالاریان از طلاب حوزوی با محوریت فرزند آوری و حضور شاهچراغ مادر چهار فرزند در این پایگاه برگزار شد.

او افزود: به دنبال اعزام بسیجیان به کربلای معلی، مراسم ختم 15 هزار صلوات در بین الحرمین توسط خواهران بسیجی انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) در ادامه اضافه کرد: در راستای اجرای طرح سفیران مهر، تذکر لسانی و امر به معروف به گروهی از بانوان بدحجاب و بی حجاب توسط بسیجیان در پارک سیمرغ و پارک شقایق سمنان برگزار شد.

طاهری اضافه کرد: حلقه صالحین شهید محمدرضا یاسی همراه با پرسش و پاسخ، حفظ سوره های قرآن، تبریک روز معلم، شعرخوانی توسط کودکان، روخوانی کتاب  ماهی رنگین کمان  و در ادامه تقدیر از کودکانی که درحفظ قرآن کوشا و حضور فعال در کلاس داشته اند از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار