خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهید نواب صفوی خبر داد:

برگزاری اردوی جهادی ساخت خانه نیازمند در روستای سیریزجان کازرون

مسئول گروه جهادی شهید نواب صفوی گفت: اردوی جهادی جهت ساخت خانه نیازمند در روستای سیریزجان از بخش جره و بالاده شهرستان کازرون برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۱۰۴۲۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، برادر بسیجی شایان بازلی مسئول گروه جهادی شهید نواب صفوی از بسیج سازندگی سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت: به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی در 17 اردیبهشت ماه سال1379به فرمان مقام معظم رهبری در یک عمل خداپسندانه به همت گروه جهادی شهید نواب صفوی یک واحد مسکونی برای یک خانواده کم برخوردار در روستای سیریزجان از توابع بخش جره و بالاده شهرستان کازرون شروع به ساخت کرد.

وی افزود: بسیجیان جهادی گروه شهید نواب صفوی از بسیج سازندگی ناحیه کازرون در طول سال در عرصه‌های عمرانی، بهداشتی و فرهنگی به مناطق محروم این شهرستان در قالب گروههای جهادی خواهر و برادر به مناطق مورد هدف کم برخوردارخدمات‌رسانی می کند.

بازلی با اشاره به وظایف اصلی نسل سوم انقلاب یاد آور شد: جوانان با شرکت در این اردوها به خودسازی درونی پرداخته و در کنار آن توانایی خود برای سازندگی کشور را نیز محک می‌زنند.

مسئول گروه جهادی شهید نواب صفوی از بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که شرکت در اردوهای جهادی موجب آشنایی بیشتر با مردم و مشکلات و معضلات جامعه می‌شود، خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی بهترین زمینه و بستر برای تربیت مدیران انقلابی کشور با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب است.

به گزارش بسیج، این اردو به مدت سه روز توسط گروه جهادی شهید نواب صفوی و همکاری پایگاه مقامت بسیج مدافعان حرم و تیپ تکاور امام سجاد(ع) در حال برگزاری می شود و مرحله دوم اردو برای اجرای کار در هفته آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها