خبرهای داغ:
حجت الاسلام گودرزی تله جردی:

معلمی یک کار تربیتی دشوار و حساس است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: معلمی یک کار تربیتی دشوار و حساس است چرا که با فکر و اندیشه و روان متربی سروکار دارد.
کد خبر: ۹۵۱۰۸۱۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی و بزرگداشت مقام معلم مسئول نمایندگی سپاه ناحیه کبودراهنگ با حضور در پایگاه بسیج طلاب حوزه علمیه برادران مهدی موعود(عج)  شهرستان کبودراهنگ  از زحمات  مدیر، مربی و اساتید این مرکز تقدیر کزد.

 مسئول نمایندگی سپاه ناحیه کبودراهنگ در این دیدار اظهار کرد: بر خود وظیفه دانستیم در هفته عقیدتی و سیاسی برای تقدیر از اساتید و مربیان حوزه علمیه که در برگزاری کلاس‌های عقیدتی، سیاسی با سپاه ناحیه کبودراهنگ همکاری و مساعدت داشته‌اند در این مرکز حضور یابیم.

حجت الاسلام علیرضا گودرزی تله جردی افزود: معلم و مربی در زندگی بشر از ابتدای خلقت تا به ازل نقش مهم و  اساسی داشته و خواهد داشت.

وی اضافه کرد: دانش آموزان، دانشجویان و طلبه‌ها که برای ساعتی به دست شما سپرده می‌شوند امانت هستند و امانتداری کاری بس دشوار است، معلمی یک کار تربیتی دشوار و حساس است چرا که با فکر و اندیشه و روان متربی سروکار دارد.

مسئول نمایندگی سپاه ناحیه کبودراهنگ ادامه داد: معلمین و مربیان باید در کنار تدریس نکات تربیتی را به مخاطبین خود که ساعتی فکر و اندیشه آنها را به امانت نزد شما سپرده‌اند آموزش دهید بنابراین باید دقت کنید چه چیزی را به ذهنشان می‌دهید چرا که در روز قیامت از ما سوال خواهد شد و ما مسئول هستیم و باید جوابگو باشیم.

در پایان اين ديدار از حجت الاسلام ضیایی استاد و مربی عقیدتی حوزه علمیه مهدی موعود(عج) کبودراهنگ تجلیل شد.

معلمی یک کار تربیتی دشوار و حساس است

معلمی یک کار تربیتی دشوار و حساس است

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار