سپاه باید همواره قوی باشد تا امنیت ایجاد کند

سپاه باید همواره قوی باشد تا امنیت ایجاد کند
نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه سپاه محافظ انقلاب است، گفت: اگر سپاه نبود انقلاب اسلامی ترور می‌شد.
کد خبر: ۹۵۱۱۰۴۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان گیلان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و روز معلم حجت‌الاسلام حاجی صادقی با حضور در دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای ندسا با اساتید، مربیان، کارکنان و دانشجویان دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه سپاه محافظ انقلاب است، اظهار کرد: اگر سپاه نبود انقلاب اسلامی ترور می‌شد. سپاه باید همواره قوی باشد تا امنیت ایجاد کند و باید پیش برود تا جلوی پیشروی دشمن را بگیرد.

ایشان با بیان اینکه ایستادگی و حمایت از ملت از کلام حق موجب حذف توطئه‌های دشمن می شود، افزود: پیشرفت و امنیت جامعه در گرو یک جهاد کبیر است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید براینکه باید اراده دشمن را بشکنیم و او را ناامید کنیم، بیان کرد: یک کشور نمی‌تواند قدرت خود را به عاریه بگیرد، اما ادعای استقلال داشته باشد، بنابراین باید در همه‌ی عرصه‌ها به استقلال برسیم.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه پیش از این سازه‌های قدرت ما را دیگران می‌ساختند ،گفت: این یعنی پایه‌های قدرت ما در اختیار دیگران بود، اما به حول و قوه الهی، الان به این فن‌آوری و قدرت دست یافته‌تیم و دشمنان در هراسند.

وی افزود :برای مستقل بودن نیاز داریم در علم، فناوری، تولید قدرت، اقتصاد و در فرهنگ که نشانه‌های اصلی هویت یک جامعه است استقلال کامل داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه هیچ‌کس جز ملت ایران نباید برای سرنوشت خود تصمیم بگیرد، بیان کرد: این پیام ما است اگر کسی بخواهد برای سرنوشت ما تصمیم بگیرد با جدیت با آنان مقابله خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی افزود: قدرت ما توقف ناپذیر است و این پیام را باید همه بدانند ما به هیچ کس اجازه دخالت در امور کشور را نخواهیم داد.

ایشان با اشاره به شخصیت شهید مطهری و هفته معلم، گفت: به قول شهید مطهری انسان بر خلاف دیگر موجودات مختار است و شخصیت خودش را می‌تواند بسازد و این شخصیت ماست که نوع رفتار ما را تعیین می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: تحریم زیباترین نعمت دشمن برای پیشرفت کشور است تا ما به توانایی خود دست یابیم، ما به اذن خداوند با داشته‌های خودمان به خودکفایی خواهیم رسید.

به گزارش خبرگزاری بسیج در پایان نیز از تعدادی از اساتید و مربیان برتر دانشگاه تجلیل شد.

گفتنی است حجت‌الاسلام حاجی صادقی و هیئت همراه از مدرسه شجره طیبه شهرک سردار جنگل و موقعیت‌ها و تجهیزات دانشگاه بازدید کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار